Liikesarjakilpailuiden järjestäjähaku vuodelle 2018

1.11.2017

Suomen Taekwondoliitto järjestää yhdessä seurojen kanssa liikesarjojen ranking-kilpailut, joissa ovat virallisten ranking-sarjojen lisäksi mukana harrastaja- ja ilves-sarjat.

Vuonna 2018 on SM-kilpailuiden lisäksi tarkoitus järjestää kuusi ranking-kilpailua, joista kolme sijoittuu kevätkaudelle ja kolme syyskaudelle. Syyskauden kilpailuista viimeinen on ottelun kanssa yhdessä järjestettävä Liigafinaali. Syksyllä järjestetään myös mahdollisesti Ambassador’s Cup, joka on ranking-kilpailu.

Liikesarjojen ranking-kilpailut voivat olla myös yhdessä ottelun liigakilpailuiden kanssa. Päällekkäisyyksiä muiden suurten tapahtumien kanssa pyritään välttämään. Ranking-kilpailuiden kanssa samana viikonloppuna pyritään järjestämään avoin yhden päivän liikesarjaleiri.

Kilpailujen ja leirin järjestämisessä noudatetaan Suomen Taekwondoliiton liikesarjakilpailuohjetta, joka löytyy liiton sivuilta.

Mikäli seuranne haluaa järjestää vuonna 2018 liikesarjojen ranking-kilpailun, lähettäkää vapaamuotoinen hakemus sähköpostitse liikesarjojen kilpailukoordinaattorille Vesa Suomalaiselle (yhteystiedot alla).

Hakemuksesta tulee käydä ilmi ainakin

• kilpailun toivottu ajankohta ja mahdollinen varapäivä,
  • seuran kilpailusta vastaavan yhteyshenkilön tiedot,
  • suunniteltu kilpailupaikka ja
  • mahdollisuutenne järjestää avoin liikesarjaleiri kilpailua seuraavana päivänä.

Hakemukset tulee jättää 15.11.2017 mennessä.

Lisätietoja: liikesarjojen kilpailukoordinaattori Vesa Suomalainen, vesasuomalainen@live.fi, 050 553 3790