Taekwondo-lehti

Taekwondo-lehti on neljästi vuodessa ilmestyvä Suomen Taekwondoliiton jäsenlehti, joka toimitetaan kaikille lajilisenssin lunastaneille. Lehdessä kerrotaan ajankohtaisista liiton asioista sekä lajin tärkeistä tapahtumista ja henkilöistä. Taekwondo-lehti tarjoaa oman lajin analyyttistä urheilujournalismia, jota ei muualta saa. Juttujen takana on muun muassa menestyneitä urheilijoita, olympiavalmentajia, kansainvälisiä tuomareita MM-tasoon saakka ja liiton kouluttajia. Lukupakettiin kuuluvat kentän kuulumisten lisäksi eväät ja vinkit omaan harjoitteluun. Sisältö suunnitellaan huomioiden eri-ikäiset lukijat.

Jäsenpostituksen lisäksi lehti toimitetaan niiden kaupunkien pääkirjastoihin, joissa liitolla on jäsenseuroja, ja suurimpien medioiden urheilutoimituksiin.

Liiton hallituksen valitsema päätoimittaja sekä Taekwondoliiton toimiston henkilökunta muodostavat lehden toimituskunnan. Lisäksi lehdellä on useita vakituisesti kirjoittavia avustajia. Uusille avustajille ja näkemyksille on aina mielenkiintoa. Voit lähestyä myös ilman valmista juttuideaa. Kaikki palaute on tervetullutta.

Toimituksen yhteystiedot:

Kati Ilomäki