Ajankohtaista tietoa liiton tapahtumista

9.8.2006

Hei, syksy on jo tulossa ja samalla lisenssikausi vaihtuu.

Lisenssikausi päättyy 31.8.2006. Uuden lisenssin voi kuitenkin jo ostaa liiton sivuilta, alkaen 1.8. Maksujen helpottamiseksi käyttöön otetaan syksyn aikana pankkinapit Sammon, Nordean ja Osuuspankin tileille. Lisenssivaihtoehdot ovat edelleen samat kuin viime kaudellakin. Viime kaudella lisenssin lunastaneet saavat postissa jatkolomakkeen, josta voi valita tälle kaudelle oikean lisenssin. Muistakaa käyttää viitenumeroa maksaessanne maksuja!

Lisenssiin kuuluu tästä kaudesta lähtien liiton jäsenlehti, joka lähetetään kaikille lisenssin lunastaneille. Lisäksi lisenssin lunastaneet saavat jäsenkortin. Jäsenkorttia esittämällä voi todistaa omaavansa lisenssin ja/tai vakuutuksen liiton alaisissa tapahtumissa helposti.

Lisenssin vaihdosta kesken kauden veloitamme 10.- johtuen lisääntyvistä kustannuksista (mm. uusi lisenssikortti ja sen postitus). Toimiston väki vastailee mielellään kaikkiin lisenssiä koskeviin kysymyksiin, ottakaa yhteyttä!
>Lisätietoja lisenssistä
>Tiedote lisenssistä seurojen käyttöön

Koulutuksista tänä syksynä toteutetaan valmentajakoulutus Vierumäellä ja junioriohjaajakoulutus Helsingissä Kaapelitehtaalla. Kouluttajina valmentajakoulutuksessa toimivat Raino Nieminen (Vierumäki) ja Kim Sinisalo (Taekwondoliitto) ja junioriohjaajakoulutuksessa Lauri Vainio (Taekwondoliitto). Syksyn aikana kartoitetaan koulutuksen tilannetta ja pohditaan koulutuksien jatkoja.
>Valmentajakoulutus
>Junioriohjaajakoulutus

Junioritoiminnasta tehtävää kartoitusta varten pyydettyjä kyselyjä puuttuu vielä seuroilta. Täyttäkää junioritoimintaa koskeva kysely ja autatte Juniorivaliokuntaa parantamaan toimintaansa. Kyselyssä kysytään mm lasten ja nuorten ryhmistä, minkälaista toimintaa seurat haluavat ja ohjaajien koulutustilannetta. Kyselyn tietoja käsitellään luottamuksellisesti. Kiitos ajastasi!
>Kysely löytyy täältä

Syksyn kilpailukauden aloittaa Hiisi Challenge, joka järjestetään Vihdissä lauantaina 23.9.2006. Kaikki mukaan!
>Lisätietoja Hiisi Challengesta

Muistattehan päivittää mahdolliset muutokset seurojen yhteystiedoissa toimistolle, jotta postimme löytää perille. Kiitos!