Valmentaja- ja ohjaajakoulutuksen osaajia etsitään

29.4.2005

Nuori Suomi ry, Suomen Liikunta ja Urheilu ry ja Suomen Olympiakomitea etsivät osaajia valmentaja- ja ohjaajakoulutuksen kehitystyöhön

Valmentaja- ja ohjaajakoulutus on uudistumassa. Lajiliittojen tueksi ja yhteistoiminnan kehittämiseen haetaan kolmea alan osaajaa määräajaksi 1.8.2005 - 31.12.2007. Kehittämistyötä tehdään pitkäjänteisesti, joten tavoitteena on työn jatkuminen määräajan jälkeen.

Henkilöt sijoittuvat Nuoren Suomen, SLU:n ja Olympiakomitean organisaatioihin seuraaville vastuualuille:

• Nuoren Suomen henkilö vastaa lasten ja nuorten ohjaajien koulutussisältöjen ja -palveluiden tuottamisesta ja kehittämisestä osana Lasten ja nuorten liikunnan kehittämistä.
  • SLU:n henkilö vastaa valtakunnallisen valmentaja- ja ohjaajakoulutuksen koordinoinnista ja hallinnoinnista sekä valmentaja- ja ohjaajakoulutuksen verkoston yhteydenpidosta. Verkostoon kuuluvat lajiliittojen ja valtakunnallisten palvelujärjestöjen lisäksi SLU-alueet sekä liikunnan koulutuskeskukset. Valmentaja- ja ohjaajakoulutus linkittyy osaksi seuratoiminnan kehittämistä.
  • Olympiakomitean henkilö vastaa kilpa- ja huippu-urheilun koulutussisältöjen ja -palveluiden tuottamisesta ja kehittämisestä osana huippu-urheilun kehittämistä.

Tehtävissä onnistuminen edellyttää laajaa liikuntajärjestöjen ja seuratason tuntemusta, kokemusta ja näyttöä koulutus- ja kehittämistyöstä sekä yhteistyökykyä.

Arvostamme liikunta-alan korkeakoulututkintoa.

TIEDUSTELUT VASTUUALUEITTAIN

Nuori Suomi ry
Kehitysjohtaja
Teemu Japisson
puh. 0400-878 949
e-mail: teemu.japisson@nuorisuomi.fi

SLU ry
Koulutuksen johtaja
Pekka Nikulainen
puh. 040-5455 738
e-mail: pekka.nikulainen@slu.fi

Suomen Olympiakomitea ry
Valmennuksen johtaja
Kari Niemi-Nikkola
puh. 0400-603 263
e-mail: kari.niemi-nikkola@noc.fi

Hakija voi ilmoittaa kiinnostuksen yhteen tai useampaan tehtävään samalla hakemuksella.

Hakemukset palkkatoiveineen pyydetään lähettämään 20.5.2005 mennessä osoitteella: Pekka Nikulainen, Radiokatu 20, 00093 SLU,
e-mail:pekka.nikulainen@slu.fi