Lisenssiuudistus

19.12.2005

käynnistynyt kovalla vauhdilla. Tiedote lisenssistä seurojen käyttöön saatavissa materiaalisalkusta.

Taekwondoliiton yleiskokous on hyväksynyt sääntömuutoksen, joka mahdollistaa siirtymisen lisenssijärjestelmään. 1.1.2006 alkaen kaikkiin liiton alaisiin tapahtumiin osallistuvilla on oltava lisenssi. Liiton alaisia tapahtumia ovat joko liiton tai liiton jäsenten järjestämät leirit, kilpailut, koulutukset, ym. Lisenssimaksun suuruus vaihtelee eri lisenssiluokittain.

Lajilisenssi on Taekwondoliiton neuvottelema edullinen Pohjolan tapaturmavakuutus. Liitto tarjoaa jäsenilleen mahdollisuuden ottaa lajilisenssi. Lajilisenssi koostuu kahdesta maksusta: lisenssimaksusta ja vakuutusmaksusta.

Materiaalisalkusta löytyy Pohjolan lisenssivakuutuksen tuoteseloste ja lisenssitiedote seurojen käyttöön.

Tuoteseloste
Lisenssitiedote

Hallitus neuvottelee vielä, otetaanko käyttöön lisenssikortti, jonka jokainen lisenssin lunastanut saisi todistaakseensa lisenssin voimassaolon. Siihen asti, kunnes asia on päätetty, kehoitetaan lisenssin lunastaneita säilyttämään kuitti maksusta.