Seurojen otteluvastaavien kesäseminaari

2.5.2007

Kaikkien liiton jäsenseurojen ottelutoiminnasta vastaavat henkilöt ovat tervetulleita yhteiseen kokoontumiseen 9.6.2007 Helsinkiin.

Aika: Launtaina 9.6.2007, klo 10.00

Paikka: Helsingin Taekwondoseuran Sali, Sörnäisten rantatie 29, Helsinki

Kutsutut: Maajoukkueryhmien jäsenet valmentajineen, seurojen ottelutoiminnasta vastaavat, tuomarit, urheilijat, seuravalmentajat ja kilparyhmien ohjaajat.

Alustava aikataulu:

10.00-11.30 Paneelikeskustelu, Pekingin MM-kisoissa nähtyä ja opittua

Kalervo Valli (Suomen maajoukkueen päävalmentaja), Teemu Heino  (Suomen maajoukkueen kapteeni), Kim Sinisalo (Suomen juniorimaajoukkueen päävalmentaja). Moderaatorina Sampo Pajulampi

11.30-12.30 Demo, Ottelun todellisuus ja siihen valmistautuminen

Kim Sinisalo (Suomen juniorimaajoukkueen päävalmentaja), Maajoukkueen jäsenet

12.30-14.00 lounas ja vapaata keskustelua

14.00-15.00 Visio kilpailuiden järjestämisestä Suomessa

Harri Moilanen (valmentaja, Lahden Taekwondo)

15.00-17.00 Paneeli, Kipailutoiminna tulevaisuudennäkymät

VVK:n jäsenet, Tuomarivaliokunnan edustaja(t), Hallituksen edustaja(t), Moderaatorina Sampo Pajulampi

18.00 Epävirallinen päivällinen, vapaata keskustelua päivän aiheesta ja aiheen vierestä

Hinta: 10 euroa per osallistuja, liitto laskuttaa seuroilta jälkikäteen.

Ilmoittautuminen osoitteeseen sampo(piste)pajulampi(ät)sekgrey(piste)fi, muistakaa mainita laskutettavan seuran nimi ilmoittautuessanne.

Osallistujilla tulee olla voimassa oleva lisenssi.

Lounas ja päivällinen eivät kuulu hintaan. Ilmoita osallistutko päivälliselle pöytävarausten tekemistä varten. Lounas noin 10 euroa, päivällinen noin 20 euroa.

Seurojen otteluvastaavien kesäseminaari avaa sarjan, jonka tarkoituksena on löytää yhteisiä askelmerkkejä kilpailutoiminnan eteenpäin viemiseksi. Seminaarit järjestetään puolivuosittain.

Keskeinen tavoite on verkottua sekä löytää uusia näkökulmia niin liittotason kuin seuravalmennuksenkin kehittämiseen. Lisäksi pyrkimyksenä on antaa käytännön virikkeitä päivittäisharjoitteluun ja –valmentamiseen. Mikäli haluat nostaa yhteisissä keskusteluissa jonkin erityisen aiheen esille, kannattaa lähettää sähköpostia jo etukäteen, jotta aiheen käsittelyyn varataan riittävästi aikaa.

Toivon järjestäjien puolesta runsasta osallistumista ja hyviä keskustelunavauksia!

Kunnioittaen,

Sampo Pajulampi