Kansallinen nuortenliikuntafoorumi

24.10.2007

17.11.2007, Jyväskylä

SINÄ LIIKUNNASTA KIINNOSTUNUT NUORI
, siirrä muut asiat hetkeksi syrjään ja LUE TÄMÄ!

Mitä: Kansallinen Nuorten Liikuntafoorumi

Missä: IT – dynamo: Piippukatu 2, 40100 Jyväskylä (kts. Karttalinkki: http://www.jamk.fi/kartta_turbiini.htm)

Milloin: Lauantaina 17.11.2007 klo 9.30–18

Miksi: Jotta samanhenkiset nuoret voisivat tavata toisiaan, vaihtaa ajatuksiaan ja saada uusia kontakteja ja ideoita.

Mitä maksaa: 50e/osallistuja (sis. pääsymaksun, kahvit, lounaan, materiaalipaketin sekä ikimuistoisen tapahtuman!)

Kuka järjestää: Liikunnan ja Urheilun Nuorisokomitea (LUNK)

Lisätietoja ja ilmoittautuminen: Tarkempi ohjelma liitteessä. Ilmoittautuminen netin kautta 31.10 mennessä osoitteessa: http://www.nuorisuomi.fi/knlfoorumi

Nuori Suomi (NS), Suomen Liikunta ja Urheilu (SLU) sekä Olympiakomitea (OK) päättivät yhdessä panna alulle nuorille suunnatun hankkeen. Niinpä vuoden 2006 tammikuussa perustettiin Liikunnan ja Urheilun Nuorisokomitea osana Nuoren Suomen nuorten hanketta. Komitea koostuu tällä hetkellä 11 nuoresta. Kotoisin he ovat eri puolelta Suomea ja edustavat useita eri urheilulajeja. Kaikkia heitä kuitenkin yhdistää yksi asia: rakkaus liikuntaan ja urheiluun! Tämän innoittamana nuoret ovatkin tehneet vapaaehtoista työtä suomalaisen ja kansainvälisen liikuntakulttuurin puolesta, pyrkien lisäämään nuorten liikunnan määrää sekä niitä vaikuttamismahdollisuuksia, joiden avulla nuoret voisivat saada äänensä kuuluviin heitä koskevissa liikuntapäätöksissä.

Nuorisokomitean ensimmäinen kaksivuotinen toimikausi huipentuu Kansallisessa Liikuntafoorumissa. Foorumissa käsitellään alustusten ja työpajojen avulla liikuntaa ja siihen liittyviä asioita monesta eri näkökulmasta. Päivää elävöittää myös muutama loistava esiintyjä. Alustajat ja esiintyjät ovat alansa ehdottomia huippuja. Päivän päätteeksi esitellään myös Nuorisokomitean uusi kokoonpano tulevalle toimikaudelle.

Lisätietoja:

Liikunnan ja Urheilun Nuorisokomiteasta