Suomen Taekwondoliitto ry:n sääntömääräinen kevätkokous & kesäseminaari 13.6.2020 Helsinki

20.5.2020

Suomen Taekwondoliitto ry:n sääntömääräinen kevätkokous järjestetään lauantaina 13.6.2020 järjestetään Hotel Rantapuistossa (Furuborginkatu 3, 00980 Helsinki) klo 12.15 alkaen. Valtakirjojen tarkastus 12.00-12.15. Valtakirjan voi toimittaa myös etukäteen sähköpostitse office@taekwondo.fi.

Poikkeustilan aiheuttamien kokoontumisrajoitusten vuoksi kevätkokoukseen voidaan tällä kertaa ottaa mukaan vain yksi edustaja per seura. Tästä syystä on erityisen tärkeää, että kaikki edustajat ilmoittautuvat ajoissa, jotta kokouksen toteutuksessa voidaan huomioida erityisjärjestelyjen tarve, jos osallistujamäärä kasvaa liian suureksi.

Seurojen edustajat, ilmoittauduttehan Suomisportin kautta viimeistään sunnuntaina 7.6.2020 seurojen yhteyshenkilöille 20.5. lähetetystä sähköpostista löytyvällä linkillä.

Sääntömääräisen kevätkokouksen jälkeen klo 14.00-16.00 järjestetään samassa paikassa seminaari myöhemmin ilmoitettavista aiheista. Seminaari lähetetään suorana verkossa, ja siihen ovat tervetulleita osallistumaan kaikki kiinnostuneet. Seminaarin etäyhteydellä osallistujaksi ilmoittautuminen Suomisportin kautta viimeistään sunnuntaina 7.6.2020: https://www.suomisport.fi/events/577f35d9-83c3-4109-8426-cfbfaae01f0f (ei vaadi lisenssiä)

Sääntömääräisen kevätkokouksen esityslista liitteineen on lähetetty seurojen yhteyshenkilöille 20.5. Jos seurasi ei saanut viestiä, olethan sähköpostitse yhteydessä toiminnanjohtajaan.

Hallituksen puolesta,
Tatu Iivanainen