Ottelun kansainvälinen PÄÄSIÄISLEIRI 19.-22.4.2019 Turku

25.1.2019

Kansainvälinen ottelijoiden Pääsiäisleiri järjestetään tuttuun tapaan valmennuskeskuksen tiloissa Turussa. Leirille ovat tervetulleita kaikki tasokkaasta otteluharjoittelusta kiinnostuneet, ohjeellinen alaikäraja on noin 12 vuotta. Maajoukkueurheilijat sekä VK:n Huippu- ja Haastajaryhmien urheilijat saavat leiristä 50% alennuksen ilmoittautumisen yhteydessä.

Leirin päätähdeksi saapuu kroatialainen olympiaurheilija  Filip Grgic, joka voitti vuonna 2007 sensaatiomaisen aikuisten maailmanmestaruuden vain 17 vuoden iässä. Uransa aikana hän saavutti myös useita EM-mitaleja ja muita kansainvälisiä huippusaavutuksia. Leirin ohjauksessa ovat mukana myös Itävallasta Suomeen muuttanut Mato Krnjic sekä aikuisten maajoukkueen vastuuvalmentaja Jarkko Mäkinen. Lisäksi leirillä vierailee Raision Fysioterapiasta urheilijoiden hamstring-vammojen ennaltaehkäisystä ja kuntoutuksesta kouluttava fysioterapeutti Pauliina Luukkala.

Leirin ilmoittautuminen on auki SUOMISPORTISSA!