Gal/Gol-lisenssi

Mikä on GAL/GOL-lisenssi?

WT:n (World Taekwondo) Global Licence Event Pass on pakollinen kaikille urheilijoille, valmentajille ja urheilijoiden avustajille, jotka osallistuvat WT:n sääntöjen 22 §:n mukaisiin WT:n promoamiin kilpailuihin (esim. WTE:n kansainväliset turnaukset ja muut G-kilpailut). Lisenssit jaetaan pääasiassa kahteen luokkaan: Global Athlete License (GAL) urheilijoilla ja Global Official License (GOL) valmentajille, joukkueenjohdolle ja muille toimitsijoille.

Event Passin lisäksi WT tarjoaa Global Licencea myös ilman osallistumisoikeutta kansainvälisiin tapahtumiin. Tästä lisenssistä ei kuitenkaan ole tällä hetkellä vielä hyötyä haltijalleen.

Who needs a WTF Licence?

Huom! Urheilijalisenssiin pystyy lisäämään toissijaiseksi profiiliksi valmentajan ja valmentaja/toimitsijalisenssiin urheilijaprofiilin. Yhden henkilön ei tarvitse hankkia kahta erillistä lisenssiä.

Lisenssi täytyy uusia kalenterivuosittain.

_______________________________________________________________________________________

Event Pass -lisenssin hinta on 35 € (sisältää kortin) + käsittelymaksu 5 €, yhteensä 40 €.

Ilman Event Pass -ominaisuutta 10 € (sisältää kortin) + käsittelymaksu 5 €, yhteensä 15 €.

Liitto laskuttaa lisenssit seuroilta jälkikäteen.

Aiemmin hankitun lisenssin uusiminen vuodeksi 2018

Huom! Tämä lomake vain jo olemassa olevan lisenssin uusimiseen.

*

Jos haluat päivittää kuvasi, dan-sertifikaattisi, passisi tms., lähetä päivitettävät dokumentit sähköpostitse pääsihteerille office@taekwondo.fi.

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.

Uuden GAL/GOL-lisenssin tilaaminen

WTF Global Athlete -lisenssin tai WTF Global Official-lisenssin hankkimista varten sinun tulee toimia seuraavasti:

1. Skannaa mahdollinen DAN-sertifikaattisi tai DAN-korttisi (luottokorttikoko). Huom! Lisenssin hakeminen ei edellytä dan/poom-arvoa.

2. Skannaa tai valokuvaa passisi henkilötietosivu (kuva ja allekirjoitus pitää näkyä)

3. Kasvokuva itsestäsi (kuvan tulee olla värillinen ja tausta vaalea)

4. Lähetä edellä mainitut tiedot sähköpostilla pääsihteerille: office(@)taekwondo.fi.

5. Kirjoita sähköpostiin myös samat tiedot, joita yllä olevassa uusimislomakkeessa kysytään.

Simply Compete (https://worldtkd.simplycompete.com) on World Taekwondon ylläpitämä kansainvälinen lisenssijärjestelmä, joka sisältää lisensoitujen urheilijoiden sekä toimitsijoiden tiedot sekä toimii tapahtumailmoittautumisalustana. Simply Competessa jokainen lisenssin haltija pääsee tarkastelemaan sekä hallinnoimaan itseään koskevia tietoja. Simply Competessa pakollisia tietoja ovat nimi, syntymäaika, sukupuoli, kansalaisuus, sähköpostiosoite, seura, passin tiedot (passin numero, myöntöpäivä, vanhentumispäivä, passin myöntänyt maa) sekä rooli (urheilija/toimitsija). Lisäksi järjestelmään kerätään kasvokuva, kuva passin henkilötietosivusta sekä vapaavalintaisesti kuva Kukkiwonin dan/poom-sertifikaatista (sekä sertifikaatin sisältämät tiedot) ja kuva World Taekwondo Europen valmentajalisenssikortista (sekä kortin sisältämät tiedot), mikäli valmentajakurssi on suoritettu.