Global License

Mikä on Global License (GAL/GOL)?

WT:n (World Taekwondo) Global Licence Event Pass on pakollinen kaikille urheilijoille, valmentajille ja urheilijoiden avustajille, jotka osallistuvat WT:n sääntöjen 22 §:n mukaisiin WT:n promoamiin kilpailuihin (esim. WTE:n kansainväliset turnaukset ja muut G-kilpailut). Lisenssit jaetaan pääasiassa kahteen luokkaan: Global Athlete License (GAL) urheilijoilla ja Global Official License (GOL) valmentajille, joukkueenjohdolle ja muille toimitsijoille.

Event Passin lisäksi WT tarjoaa Global Licencea myös ilman osallistumisoikeutta kansainvälisiin tapahtumiin. Tästä lisenssistä ei kuitenkaan ole tällä hetkellä vielä hyötyä haltijalleen.

Huom! Urheilijalisenssiin pystyy lisäämään toissijaiseksi profiiliksi valmentajan ja valmentaja/toimitsijalisenssiin urheilijaprofiilin. Yhden henkilön ei tarvitse hankkia kahta erillistä lisenssiä.

Lisenssi täytyy uusia kalenterivuosittain.

Event Pass -lisenssin hinta on 42 € sisältäen kortin ja käsittelymaksun.

Ilman Event Pass -ominaisuutta 17 € sisältäen kortin ja käsittelymaksun.

Liitto laskuttaa lisenssit seuroilta jälkikäteen.

Huom! Global Licensen tilaajalla tulee olla voimassa oleva Suomen Taekwondoliiton lisenssi.

Aiemmin hankitun lisenssin uusiminen vuodelle 2022

Nyt tilattavat lisenssit ovat voimassa myös vuoden 2021 loppuosan.

Vuoden 2022 Global License

Huom! Tämä lomake vain olemassa olevan lisenssin uusimiseen

Ensisijainen lisenssityyppi *
Haluan sekä GAL- että GOL-merkinnän? *
GOL-nimikkeet
Jos haluat päivittää kuvasi, dan-sertifikaattisi, passisi tms., lähetä päivitettävät dokumentit sähköpostitse toiminnanjohtajalle office@taekwondo.fi.

Uuden GAL/GOL-lisenssin tilaaminen

Huom! Kaikki kuvat/skannaukset jpeg-tiedostoina.

WTF Global Athlete -lisenssin tai WTF Global Official-lisenssin hankkimista varten sinun tulee toimia seuraavasti:

1. Skannaa tai valokuvaa mahdollinen DAN-sertifikaattisi tai DAN-korttisi (luottokorttikoko). Huom! Lisenssin hakeminen ei edellytä dan/poom-arvoa.

2. Skannaa tai valokuvaa passisi henkilötietosivu (kuva ja allekirjoitus pitää näkyä)

3. Kasvokuva itsestäsi (kuvan tulee olla värillinen ja tausta vaalea)

4. Lähetä edellä mainitut tiedot sähköpostilla toiminnanjohtajalle: office(@)taekwondo.fi.

5. Kirjoita sähköpostiin myös samat tiedot, joita yllä olevassa uusimislomakkeessa kysytään. Lisäksi kerro vyöarvosi, jos sinulla ei vielä ole Kukkiwonin DAN- tai POOM-sertifikaattia.

Simply Compete (https://worldtkd.simplycompete.com) on World Taekwondon ylläpitämä kansainvälinen lisenssijärjestelmä, joka sisältää lisensoitujen urheilijoiden sekä toimitsijoiden tiedot sekä toimii tapahtumailmoittautumisalustana. Simply Competessa jokainen lisenssin haltija pääsee tarkastelemaan sekä hallinnoimaan itseään koskevia tietoja. Simply Competessa pakollisia tietoja ovat nimi, syntymäaika, sukupuoli, kansalaisuus, sähköpostiosoite, seura, passin tiedot (passin numero, myöntöpäivä, vanhentumispäivä, passin myöntänyt maa) sekä rooli (urheilija/toimitsija). Lisäksi järjestelmään kerätään kasvokuva, kuva passin henkilötietosivusta sekä vapaavalintaisesti kuva Kukkiwonin dan/poom-sertifikaatista (sekä sertifikaatin sisältämät tiedot) ja kuva World Taekwondo Europen valmentajalisenssikortista (sekä kortin sisältämät tiedot), mikäli valmentajakurssi on suoritettu.