Global License

Mikä on Global License (GAL/GOL)?

WT:n (World Taekwondo) Global Licence on pakollinen kaikille urheilijoille, valmentajille ja urheilijoiden avustajille, jotka osallistuvat WT:n sääntöjen 22 §:n mukaisiin WT:n promoamiin kilpailuihin (esim. WTE:n kansainväliset turnaukset ja muut G-kilpailut). Lisenssit jaetaan pääasiassa kahteen luokkaan: Global Athlete License (GAL) urheilijoilla ja Global Official License (GOL) valmentajille, joukkueenjohdolle ja muille toimitsijoille.

Huom! Urheilijalisenssiin pystyy lisäämään toissijaiseksi profiiliksi valmentajan ja valmentaja/toimitsijalisenssiin urheilijaprofiilin. Yhden henkilön ei tarvitse hankkia kahta erillistä lisenssiä.

Lisenssi täytyy uusia kalenterivuosittain.

Event Pass -lisenssin hinta on 42 € sisältäen kortin ja käsittelymaksun.

Liitto laskuttaa lisenssit seuroilta jälkikäteen.

Huom! Global Licensen tilaajalla tulee olla voimassa oleva Suomen Taekwondoliiton lisenssi.

Aiemmin hankitun lisenssin uusiminen vuodelle 2024

Vuoden 2024 Global License

Huom! Tämä lomake vain olemassa olevan lisenssin uusimiseen

Ensisijainen lisenssityyppi
Haluan sekä GAL- että GOL-merkinnän?
GOL-nimikkeet
Jos haluat päivittää kuvasi, dan-sertifikaattisi, passisi tms., lähetä päivitettävät dokumentit sähköpostitse toiminnanjohtajalle office@taekwondo.fi.

Uuden GAL/GOL-lisenssin tilaaminen

Huom! Kaikki kuvat/skannaukset jpeg-tiedostoina.

WT Global Athlete -lisenssin tai WT Global Official-lisenssin hankkimista varten sinun tulee toimia seuraavasti:

1. Skannaa tai valokuvaa mahdollinen DAN-sertifikaattisi tai DAN-korttisi (luottokorttikoko). Huom! Lisenssin hakeminen ei edellytä dan/poom-arvoa.

2. Skannaa tai valokuvaa passisi henkilötietosivu (koko sivun pitää näkyä, mitään ei saa sensuroida)

3. Kasvokuva itsestäsi (kuvan tulee olla värillinen ja tausta vaalea, älä rajaa kuvaa valmiiksi)

4. Lähetä edellä mainitut tiedot sähköpostilla toiminnanjohtajalle: office(@)taekwondo.fi. Jos haluat toimittaa ne suojatulla sähköpostilla, lähetä tästä ensin pyyntö, niin saat vastauksena suojatun sähköpostin.

5. Kirjoita sähköpostiin myös samat tiedot, joita yllä olevassa uusimislomakkeessa kysytään. Lisäksi kerro vyöarvosi, jos sinulla ei vielä ole Kukkiwonin DAN- tai POOM-sertifikaattia.

Simply Compete (https://worldtkd.simplycompete.com) on World Taekwondon ylläpitämä kansainvälinen lisenssijärjestelmä, joka sisältää lisensoitujen urheilijoiden sekä toimitsijoiden tiedot sekä toimii tapahtumailmoittautumisalustana. Simply Competessa jokainen lisenssin haltija pääsee tarkastelemaan sekä hallinnoimaan itseään koskevia tietoja. Simply Competessa pakollisia tietoja ovat nimi, syntymäaika, sukupuoli, kansalaisuus, sähköpostiosoite, seura, passin tiedot (passin numero, myöntöpäivä, vanhentumispäivä, passin myöntänyt maa) sekä rooli (urheilija/toimitsija). Lisäksi järjestelmään kerätään kasvokuva, kuva passin henkilötietosivusta sekä vapaavalintaisesti kuva Kukkiwonin dan/poom-sertifikaatista (sekä sertifikaatin sisältämät tiedot).