WELCOME / TERVETULOA

Welcome to the Taekwondo Festival!

TAEKWONDO FESTIVAL 2019 is one of the main events during the Finnish Taekwondo 40 years celebration. Turku will host again a great international event which is open for all Taekwondo practitioners regardless of style or federation.

The Festival became famous and popular due to its unique athmosphere and excellent organisation. We do our best to serve all participants also this year! Festival registration will be done according to the instructions on this homepage. The pre-registration is open until the end of April!

Tervetuloa Taekwondo Festivaaliin!

TAEKWONDO FESTIVAL 2019 on yksi suomalaisen taekwondon 40-v. juhlavuoden päätapahtumista. Ensimmäinen festivaali nähtiin jo 2000-luvun alussa ja nyt maineikas historia saa jatkoa huippuohjaajien tähdittämänä.

Festivaali tunnetaan laadukkaista järjestelyistä, kansainvälisistä huippuohjaajista ja ilmapiiristä, jonka luovat yhdessä kaikki erilaiset osallistujat. Tutustu INFO-palkin alla oleviin tietoihin ja ilmoittaudu mukaan. Perheille on luvassa reilu alennus ja kaikille muillekin edulliset ennakkohinnat ovat voimassa 30.4.2019 asti!