WELCOME / TERVETULOA

Welcome to the Taekwondo Festival!

TAEKWONDO FESTIVAL comes back to its origins after three years break. Turku will host again a great international event which is open for all Taekwondo practitioners regardless of style or federation.

The Festival became famous and popular due to its unique athmosphere and excellent organisation. We do our best to serve all participants also this year! Festival registration will be done according to the instructions on this homepage. The pre-registration is open until the end of July!

Tervetuloa Taekwondo Festivaaliin!

TAEKWONDO FESTIVAL palaa kolmen vuoden tauon jälkeen synnyinsijoilleen Turkuun. Ensimmäinen festivaali nähtiin jo 2000-luvun alussa ja nyt yli vuosikymmenen kestänyt maineikas historia saa jatkoa.

Festivaali tunnetaan laadukkaista järjestelyistä, kansainvälisistä huippuohjaajista ja ilmapiiristä, jonka luovat yhdessä kaikki erilaiset osallistujat. Tutustu INFO-palkin alla oleviin tietoihin ja ilmoittaudu mukaan. Perheille on luvassa reilu alennus ja kaikille muillekin edulliset ennakkohinnat ovat voimassa 31.7.2018 asti!