Seurojen vuosi-ilmoitus

Noin kolmannes liiton vuosittaisesta rahoituksesta muodostuu Opetus- ja kulttuuriministeriön (OKM) jakamasta liikuntaa edistävien järjestöjen yleisavustuksesta. Hakuvaiheessa OKM kerää lajiliitoilta perustietoja. (Lisätietoja yleisavutuksesta löytyy OKM:n sivuilta.)

Suomisportin lisenssirekisteri on ainoa virallinen rekisteri, jolla Suomen Taekwondoliitto pystyy todentamaan harrastajamääränsä. Pelkän lisenssimäärän perusteella tarkasteltuna taekwondotoiminta näyttäytyy kansallisesti pienimuotoisena. Koska kaikki harrastajat eivät hanki lisenssiä, on erittäin tärkeää, että seurat täyttävät vuosi-ilmoituksen mahdollisimman kattavasti, jotta oikeanlainen kuva Suomen Taekwondoliiton ja sen jäsenseurojen toiminnan volyymista pystytään välittämään sidosryhmille.

Vuosi-ilmoitusten perusteella päivitetään liiton rekisterit ja postituslistat. Lisäksi tietoja käytetään liiton toiminnan suunnittelussa.

Vuosi-ilmoituksen tulee täyttää seuran hallituksen jäsen tai hallituksen tehtävään valtuuttama henkilö.

Vuosi-ilmoitus tulee perustua vuoden 2018 tietoihin!

Seuran perustiedot

*

Huom! Suomisportin seurakäyttäjäoikeus ei vaadi lajilisenssiä. Rekisteröityminen Suomisporttiin riittää.

Liitto lisää seurakäyttäjäoikeudet henkilölle automaattisesti, mikäli kyseisen henkilö on rekisteröitynyt Suomisporttiin ja seura on antanut vuosi-ilmoituksen yhteydessä seurakäyttäjän nimen ja henkilötunnuksen.

Harrastajamäärät

*

Tytöt / Naiset (jäsenmaksun maksaneet)

*

Pojat / Miehet (jäsenmaksun maksaneet)

Ohjaajien / valmentajien lukumäärä

Seuran tapahtumat

Kuinka monta tapahtumaa seura järjesti jäsenilleen vuonna 2018?

*

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.