Valmennuskeskus

Turussa sijaitseva valtakunnallinen valmennuskeskus aloitti toimintansa vuoden 2013 alussa. Valmennuskeskus toimii kiinteässä yhteistyössä Suomen Olympiakomitean sekä Turun Seudun Urheiluakatemian kanssa. Valmennuskeskus on Taekwondoliiton valmennusjärjestelmän ydin, jonka ensisijainen tehtävä on tarjota kokonaisvaltaista valmennustoimintaa huippuvaiheen urheilijoille sekä huippuvaihetta lähestyville lahjakkuuksille.

Valmennuskeskus tukee ammattimaisesti harjoittelevien urheilijoiden pyrkimystä kehittyä kansainväliselle huipputasolle. Turussa ja lähialueella asuvien urhelijoiden kohdalla tuki ylettyy päivittäisharjoittelun tasolle. Kauempana asuvien urheilijoiden harjoittelua tehostetaan erilaisten leiritysjaksojen kautta.

Valmennuskeskuksessa on osaava valmennus ja kattavat tukipalvelut. Kehittymistä tukevat kovatasoiset treenikaverit, kattavat tukipalvelut ja innostava tekemisen meininki!

Tutustu valmennuskeskuksen toimintaan vasemmalla olevasta valikosta tai valmennuskeskuksen Facebookissa. Valmennuskeskuksella on myös YouTube- ja Instagram-tilit.