Sabutapaaminen

Kukkiwon haluaa syventää yhteistyötä Suomen Taekwondoliiton kanssa. Kukkiwonin toiveena on perustaa Suomen Taekwondoliiton alle haarakonttori, joka käsittelisi mm. dan- ja poom-sertifikaattien myöntämistä ja koulutuksia.

Suomen Taekwondoliitto haluaa, että mahdollinen Kukkiwonin haarakonttori on koko suomalaisen taekwondon yhteinen asia. Siksi liitto kutsuu suomalaiset taekwondo-opettajat (Kukkiwon 4. dan tai ylempi) yhteiseen keskustelutilaisuuteen, jossa voimme keskustella siitä, missä määrin olemme valmiita yhteistyöhön Kukkiwonin kanssa ja miten se käytännössä muodostuisi.

Tapaamiseen järjestetään myös etäosallistumismahdollisuus (erillinen ilmoittautuminen), mutta keskustelun sujuvoittamiseksi olisi sitä parempi, mitä suurempi osa osallistujista osallistuisi tapaamiseen paikan päällä.

Sabutapaamista ennen samassa tilassa järjestetään liiton sääntömääräinen syyskokous. Jos kokous venähtää yli 14.00:n, sabutapaaminen alkaa vasta kokouksen päättymisen jälkeen.

Ilmoittautuminen Sabutapaamiseen paikan päälle maanantaihin 30.10.2023 klo 8.00 mennessä (tarjoilujen takia näin aikaisin): https://www.suomisport.fi/events/91ae968b-6287-4752-95e2-a0d71307c216

Ilmoittautuminen etäosallistujaksi torstaihin 2.11.2023 klo 23.59 mennessä: https://www.suomisport.fi/events/51297539-71c2-4562-b8e1-2d466d73288c⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠