Kutsu Suomen Taekwondoliitto ry:n sääntömääräiseen kevätkokoukseen 27.3.2022

4.3.2022

Hyvät Suomen Taekwondoliiton jäsenet,

Suomen Taewondoliiton sääntömääräinen kevätkokous järjestetään sunnuntaina 27.3.2022 klo 12.30 alkaen (valtakirjojen tarkastus 12.15-12.30) Mäntynummen koululla (Mäntynummenkuja 15, 08500). Kokoukseen voi osallistuma myös etäyhteydellä Zoom-videoneuvottelusovelluksella. Huomaattehan, että vuoden 2022 jäsenmaksun tulee olla maksettuna, jotta jäsen on äänivaltainen.

Liiton sääntöjen mukaisesti kokoukseen etäyhteydellä osallistuvien on ilmoittauduttava kokoukseen 24.3.2022 klo 23.59 mennessä Suomisportin kautta LINKKI. Etäosallistujien tulee toimittaa valtakirjansa etukäteen sähköpostitse (office@taekwondo.fi) kokouskutsun liitteenä olevalla liiton virallisella valtakirjalomakkeella. Myös paikan päällä kokoukseen osallistuvia pyydetään ilmoittautumaan etukäteen Suomisportin kautta, jotta mahdollisia äänestyksiä varten voidaan valmistella äänestysjärjestelmä.

Mäntynummen koululla järjestetään samana päivänä liikesarjaleiri. Sääntömääräiseen syyskokouksen viralliset kokousedustajat (= jäsenyhteisön valtakirjaa käyttävä henkilö) voivat osallistua leirille ilmaiseksi. Ilmoittautuminen kokoukseen ilmoittautumisen yhteydessä.

Liitteenä kokouksen esityslista liitteineen. Vuosikertomuksen loppuun täydennetään vielä ennen kokousta strategian mukainen mittaristo. Kuten syyskokouksessa alustavasti esiteltiin, nyt käsittelyssä on lisätalousarvio ottelun kilpailulaitteiston uusimista varten.

Tervetuloa!

Suomen Taekwondoliiton hallituksen puolesta,
Tatu Iivanainen
Toiminnanjohtaja

Sääntömääräisen kevätkokouksen osallistujien on myös mahdollista tilata lounas leiripaikalle. Lounas tarjoillaan samassa rakennuksessa olevassa Mäntynummen liikuntahallissa klo 11.30-12.30. Lounaan tilaukset Suomisportissa samassa yhteydessä kokousilmoittautumisen kanssa (lisätuote, aukeaa ilmoittautumisen toisessa vaiheessa).