Seurawebinaarit 13.2. ja 23.3.2023

24.1.2023

Kevään seurawebinaareissa ovat aiheina tietoturva seuratoiminnassa ja valmennustoiminnan linjaus. Webinaarit ovat kaikille kamppailulajeille avoimia, yksittäisiä koulutustilaisuuksia. Ilmoittaudu kaikkiin tai vain yhteen seuran tarpeen mukaan. Osallistuminen maksaa 10€/hlö. Lue lisää!

Seurawebinaari: Tietoturva seuratoiminnassa ma 13.2.2023 klo 17.30 - 19

Seuratoiminnan turvallisuuden ylläpito on yksi seuran hallituksen perustehtävistä. Tietoturva on yksi turvallisuuden ulottuvuus. EU:n tietosuoja-asetuksen myötä asia on noussut keskusteluun ja tavalliset ihmisetkin ovat kiinnostuneita oikeuksistaan. Toisaalta esimerkiksi urheilukilpailujen järjestäminen edellyttää henkilötietojen jakamista. Koulutuksessa käydään läpi tietosuoja-asioita urheilun näkökulmasta.
Kouluttajana toimii järjestöpäällikko Rainer Anttila Olympiakomiteasta.

Webinaariin osallistuminen maksaa 10€/hlö.

Ilmoittautuminen Suomisportissa 10.2.2023 mennessä:

Osallistumislinkin webinaariin saa ilmoittautumisen vahvistusviestin yhteydessä.

Seurawebinaari: Valmennustoiminnan linjaus to 23.3.2023 klo 17.30-19.00

Kamppailulajien yhteisessä seurawebinaarissa käydään läpi monipuolista ja liikuntasuositusten mukaista liikkumista. Asiantuntija-alustuksen lisäksi pohditaan, miten eri ikäryhmien toimintaa voisi järjestää kamppailuseuroissa. Webinaarissa jaetaan hyviä ideoita ja keskustellaan erilaisista mahdollisuuksista huomioida eri kohderyhmät toiminnassa. Yhteisen keskustelun kautta osallistujat saavat omaan seuraan mallin, jonka kautta voi kuvata urheilijan ja liikkujan polkua eli harrastamisen mahdollisuuksia seurassa. Tämä auttaa selkiyttämään seuran toimintaa ja viestimään siitä mahdollisille uusille harrastajille. Kouluttajana toimii Sanna Erdogan.

Webinaariin osallistuminen maksaa 10€/hlö.

Ilmoittautuminen Suomisportissa 21.3.2023 mennessä:

Ilmoittautuneille lähetetään osallistumislinkki viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen.

Kamppailulajien yhteiset  webinaarit järjestää Suomen Nyrkkeilyliitto yhteistyössä aikidon, judon, taidon, karaten, hokutoryu ju-jututsun, muaythain, taekwondon, ITF Taekwon-Don, miekkailun, 5-ottelun ja potkunyrkkeilyn kanssa.