Teidän seurastanne Tähtiseura?

17.1.2024

Käsi ylös, jos teidänkin seurassa nähdään pian tähtiä!

Helmikuussa 2024 alussa käynnistyy ohjattu seurakehitysprosessi niille kiinnostuneille ja kehityshaluisille kamppailulajiseuroille, jotka haluavat kehittää toimintaansa määrätietoisesti mm. johtamisen ja hallinnon, talouden, viestinnän, yhteisöllisyyden ja seuran ydintoiminnan eli urheilu- ja liikuntatoiminnan osalta. Mukaan lähtevät seurat saavat ohjausta omalla polullaan, eikä kukaan jää yksin rämpimään.

Lue prosessissa mukana olleiden seurojen kokemuksia Taekwondo-lehden jutusta 20/2023.

Seuraan kannattaa nimittää työryhmä, joka vie asioita omassa seurassa eteenpäin ja koordinoi kehitysprosessin etenemistä seurassa. Mitä useampi ihminen on vastuuta kantamassa, sitä helpompi on kehitystä viedä eteenpäin. Prosessissa on kolme lähitapaamista (maaliskuu, elo-syyskuu ja marraskuu), etäwebinaareja noin 1 - 2/kk ja lisäksi seurakohtaisia sparrauksia oman lajiliiton seurakehittäjän kanssa. Yhteinen matka loppuu Kamppailulajien yhteiseen Tähtiseuraseminaariin marraskuussa 2024.

Haku prosessiin mukaan on auki 19.12. - 4.2.2024. Hakulomake löytyy täältä.

Haluatko tietää seurakehitysprosessista lisää? Tsekkaa oheinen seurakehitysprosessin infossa esitelty diasarja ja ota yhteyttä Tiiuun!

• Seurakehitysprosessi-infon diasarja 18.12.2023

Lisätiedot:
Harraste- ja koulutuspäällikkö (seurakehittäjä)
Tiiu Tuomi
p. 0400602756