Dan/poom-sertifikaattien tilaaminen

Dan/Poom-sertifikaattitilaukset

Huom! Suosittelijan/tilauksen tekijän tulee olla 4. dan tai sitä ylempi vyöarvo.

Kukkiwon myöntää alle 15-vuotiaille kokelaille Poom-arvoja ja yli 15-vuotiaille kokelaille Dan-arvoja.

Lisätietoja Kukkiwonin-nettisivuilta.

Hakemusta varten tarvitaan:

1. Jokaisen, jolle dan-sertifikaattia haetaan, pitää ensin käydä rekisteröitymässä Kukkiwonin uuteen Tcon-järjestelmään (https://tkdcon.net/en/main.do), oli sertifikaattia ennestään tai ei. Jos on, rekisteröitymisen alussa pitää syöttää sertin numero ja omat tiedot samalla tavalla kuin sertissä on. Joka tapauksessa pitää painaa check-nappulaa. Jos sertiä ei ennestään ole, järjestelmä kysyy, haluatko mennä eteenpäin sitä ilman, ja sitten pääsee syöttämään tietojaan. Jos kokelaat eivät halua omaa kotiosoitettaan järjestelmään syöttää, osoitteeksi The Finnish Taekwondo Federation, Valimotie 10, 00380 Helsinki, Finland. Muista syöttää myös kokelaan kuva järjestelmään! Jos kuvan lisäämisen kanssa on ongelmia, sen voi toimittaa myös liiton toimistolle hakemuksen yhteydessä.

2. Sertifikaattien hakua varten liiton toimisto jokaisesta hakijasta ID:n (jonka siellä saa siis itse valita) ja syntymäajan. Lisäksi jokaisella liiton kautta haettavalla pitää olla voimassa oleva Suomen Taekwondoliiton lisenssi.

3. Toimitusosoite (ja vastaanottajan puhelinnumero) sekä laskutustiedot. Liitto laskuttaa hakijan seuraa, kun setifikaatit ovat saapuneet.

4. Lähetä pyydetyt tiedot sähköpostilla: office(@)taekwondo.fi

Ilmoitathan tilauksen yhteydessä saako uudet dan-arvot julkaista liiton nettisivuilla.

Huom! Dan-/poom-sertifikaatteja tilataan vain voimassa olevan Taekwondolisenssin haltijoille.