Peruutusehdot

Suomen Taekwondoliiton yleiset peruutusehdot

Taekwondoliiton tapahtumiin osallistuttaessa tulee olla voimassa oleva Taekwondoliiton lisenssi, ellei tapahtumakutsussa toisin ilmoiteta.

Kaikkiin Taekwondoliiton tapahtumiin tulee ilmoittautua etukäteen. Etukäteisilmoittautuminen on sitova. Ilmoittautumisen ajankohta voi vaihdella tapahtumittain, mutta ilmoittautumisohjeissa on aina viimeinen ilmoittautumispäivä, johon mennessä ilmoittautuminen on tehtävä. Viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen tapahtuneesta ilmoittautumisesta voidaan veloittaa lisämaksu. Pääsääntöisesti ilmoittautuminen tehdään sähköisesti ja tapahtumakutsussa ilmoitetulla tavalla.

Ilmoittautuminen on mahdollista peruuttaa 14 vrk ennen tapahtumaa ilmoittamalla siitä sekä tapahtuman järjestäjälle (ellei liitto) ja liittoon. Sairastapauksissa peruuttaminen on tehtävä samoin, sekä liittoon että tapahtuman järjestäjälle, mahdollisimman nopeasti ennen tapahtumaa. Sairastapauksissa on toimitettava lääkärintodistus liittoon.

Mikäli peruutus on tehty 14 vrk ennen tapahtumaa tai lääkärintodistus toimitetaan liittoon, osallistumaksu (-8 euroa) palautetaan ilmoittautujalle. Kahdeksan euroa/osallistumismaksu pidätetään toimistokuluihin.