Suomen Taekwondoliitto hakee osa-aikaista valmennuspäällikköä

22.3.2024

Valmennuspäällikön tehtävän hakuaikaa on jatkettu, sillä tehtävän viikossa tehtävää työmäärää päätettiin kasvattaa. Kaikki alkuperäiseen määräaikaan mennessä hakeneet huomioidaan haussa.

Suomen Taekwondoliitto hakee osa-aikaista valmennuspäällikköä määräaikaiseen työsuhteeseen. Työ alkaa toukokuussa 2024 tai sopimuksen mukaan ja kestää 31.12.2025 saakka. Työaika on keskimäärin 24 tuntia viikossa. Työpaikka sijaitsee Sporttitalolla Helsingissä, olemme joustavia myös etätöiden suhteen.

Valmennuspäällikön tehtävänä taekwondon valmennusjärjestelmän rakentaminen ja käynnistäminen uudelle olympiadille lajin molempien kilpailumuotojen (ottelu ja liikesarjat) osalta. Pääasiallisia työtehtäviä ovat mm.

• huippu-urheilun, maajoukkuetoiminnan ja kansainväliselle tasolle tähtäävän toiminnan organisointi ja johtaminen
  • maajoukkuetoiminnan kehittäminen yhdessä maajoukkuevalmentajien kanssa
  • arvokilpailujoukkueiden valintaesitysten ja maajoukkuekriteerien laatiminen yhdessä maajoukkuevalmentajien kanssa
  • maajoukkuetoiminnan dokumentoiminen, ohjeistaminen, arvioiminen ja raportoiminen
  • sidosryhmäyhteistyö

Toivomme sinulta

• soveltuvaa koulutusta
  • vahvaa osaamista valmennuksen johtamisesta
  • huippu-urheilun tuntemusta
  • hyviä vuorovaikutus- ja yhteistyötaitoja
  • hyviä tietoteknisiä taitoja

Tarjoamme sinulle

• mielenkiintoisen ja itsenäisen työn
  • kamppailulajien tiiviin työyhteisön
  • joustavan työajan

Tehtävä sisältää myös ilta- ja viikonlopputyötä. Tehtävän menestyksekäs hoitaminen vaatii viestimistä sekä suomeksi että englanniksi.

Lisätietoja tehtävästä antaa 2.-5.4. klo 9–15 toiminnanjohtaja Tatu Iivanainen (0400 519 531, tatu.iivanainen@taekwondo.fi).

Lähetä hakemuksesi, ansioluettelosi ja palkkatoiveesi 7.4.2024 mennessä sähköpostitse office@taekwondo.fi.