1-tason ohjaajakoulutuksen seurakoulutus

1-tason seurakoulutus aloittaa 1-tason koulutuksen ja on laajuudeltaan n. 6 tuntia koko 1-tason laajuuden ollessa 50 tuntia. Seurakoulutus järjestetään lähikoulutuksena Taekwondo Nurmijärven salilla. Koulutuksessa tunnistetaan hyvän ohjaajan ominaisuuksia, opitaan harjoituksen tavoitteen asettelusta ja harjoituksen suunnittelusta sekä harjoitellaan ohjaamista käytännössä.

Kouluttajana seurakoulutuksessa toimii Taekwondoliiton harraste- ja koulutuspäällikkö Tiiu Tuomi. Seurakoulutuksen jälkeen 1-tason koulutusta jatketaan suorittamalla verkko-opintoja ja ohjausharjoituksia Clanedissa. Koulutukseen sisältyy lähijakso, joka järjestetään 31.8. - 1.9.2024.

Ajankohta

La 23.3.2024 klo 9.30 - 17:00

Kievarintie 14, Nurmijärvi

Hinta

Osallistuminen 210,00 € (sisältää seurakoulutuksen, verkko-opinnot Clanedissa ja lähijakson opetuksen)

Kysy lisätietoja ilmoittautumisesta Tiiulta!

Lisätietoa 1-tason koulutuksesta

Taekwondoliiton yleiset tapahtumien peruutusehdot