3-tason valmentajakoulutus

Koulutus järjestetään yhteistyössä Varalan Urheiluopiston sekä Suomen Taekwondoliiton, Suomen ITF Taekwon-Do:n, Nyrkkeilyliiton, Muaythailiiton, Potkunyrkkeilyliiton ja Karateliiton kanssa. Lajien yhteisissä koulutuksissa lisätään yhteistyötä, keskustellaan ja opitaan yli lajirajojen. Näin saavutetaan laajempi näkökulma valmentamiseen, unohtamatta lajikohtaista lähestymistä aiheisiin.

Kenelle?
Koulutukseen voivat hakea näiden kamppailulajien valmentajat, jotka vastaavat lasten, nuorten tai aikuisten valmennuksesta. Osaamisvaatimuksena on suoritetun 2-tason lisäksi käytännön valmennustyötä tai urheilijanura. Koulutus on käytännön läheinen, joten kouluttautujalla tulee olla joko oma valmennettava tai valmennusryhmä sekä mentori, joka tukee kehittymistä.

Koulutuksen laajuus on 150 h, sisältäen lähiopetusta ja käytännön harjoittelua sekä oppimistehtäviä.

Koulutus on yhdistettävissä Valmentajan ammattitutkinnon (Liikunnan ja valmennuksen ammattitutkinto, Valmennuksen osaamisala) suorittamiseen!

3-tason koulutukseen sisältyy yksi etäjakso ja kolme yhteistä lähijaksoa Varalassa:

Etäjakso 1: 19.-20.3.2021

Lähijakso 2: 3.-5.9.2021

Lähijakso 3: 8.-10.10.2021

Lähijakso 4: 12.-14.11.2021

sekä kaksi oman lajin jaksoa, joiden päivämäärät varmistuvat koulutuksen ollessa käynnissä.

Lue lisää koulutuksesta alta löytyvästä mainoksesta!

Lisätietoa koulutuksesta:
Koulutus- ja harrastepäällikkö