Korson Kaiku Taekwondon murskausleiri

Tervetuloa oppimaan murskausta murskaustyöryhmän puheenjohtaja Timo Janssonin, 4.dan, johdolla. Leirin pääpaino on voimamurskauksissa, joiden osalta käsitellään murskauksen teoriaa, kilpailusääntöjä ja oikeaoppinen tekniikka käsittäen käsien, jalkojen ja muiden vartalon osien rooli suorituksen aikana.

Voimamurskausten lisäksi harjoitellaan taitomurskauksista korkeushyppypotkua sekä triplahyppypotkut (triplasivupotku, triplakiertopotku ja “saksipotku”). Triplahyppypotkut ohjaa Tuomas Turunen, 3.dan.

Paikka: Korson Lumo, Kamppailutila, Urpiaisentie 14, Vantaa (n. 300m Korson juna-asemalta)
Aika: Lauantai 7.10.2023 klo 13.30 – 17.30
Järjestäjä: Korson Kaiku ry / Taekwondojaosto

Leirin hinta: 25 €/osallistuja

Murskauksia harjoitellaan harjoituslevyihin.
Niiden lisäksi on mahdollista kokeilla murskausta myös aitoihin, kilpailuissa käytettäviin puulevyihin. Käytetyistä puulevyistä veloitetaan seuraavasti:
• 1,00 € / 9 mm levy ja
• 1,50 € / 14 mm tai 18 mm levy
Levyt voi maksaa paikan päällä Mobile Payllä tai käteisellä (max. 10 € seteli, mieluiten kolikoita ja tasaraha).
Noin 20 eurolla pääsee kokeilemaan kaikkea, joten vähintään sen verran kannattaa varata. Esimerkkejä levymääristä:
• Kahdellatoista eurolla (12 €) voi tehdä yhden yrityksen kaikkia triplapotkuja (3 x 3 levyä) ja korkeushyppypotkusarjan (3 x 9mm levy). Jos osa jää murskaamatta, lisäyritykset ovat halvempia.
• Voimamurskauksiin tarvittava levymäärä riippuu enemmän omasta tasosta.  Yksi yritys sivupotkussa ja veitsikäden murskauksessa kolmella levyllä maksaa 9 €.
Huomio alaikäisten vanhemmat! Antakaa huollettavallenne sen verran käteistä kuin haluatte hänen käyttävän murskattaviin levyihin.

Ilmoittautuminen Suomisportin kautta (vaatii Taekwondolisenssin) perjantaihin 6.10.2023 klo 20.00 mennessä: https://www.suomisport.fi/events/50f3ad44-ba98-4728-b916-76f4e94a5e74

Lisätietoja:
Tuomas Turunen, tuomas.turunen@korsonkaiku.fi, 045 267 1726