Liikesarjakilpailemaan! -koulutuspäivä

Ilmoittautumisaikaa jatkettu 20.8. klo 15.00 asti!

Suomen Taekwondoliiton liikesarjatuomarivaliokunta järjestää Lahdessa lauantaina 21.8.2021 koulutuspäivän kaikille liikesarjakilpailusta kiinnostuneille. Koulutuspäivän tarkoituksena on eväät liikesarjakilpailun aloittamiseen niin kilpailijan kuin valmentajan näkökulmasta.

Koulutukseen ovat tervetulleita kaikki iästä ja vyöarvosta riippumatta. Koulutukseen osallistujien odotetaan tuntevan oman liikesarjavalikkonsa liikesarjat - Taebackiin asti osaaminen ei ole tarpeen.

Kouluttajina toimivat liikesarjatuomarivaliokunnan puheenjohtaja, kansainvälinen tuomari Jenni Pohjonen 4. dan ja liikesarjamaajoukkueen päävalmentaja Erik Pohjonen 5. dan. Molemmilla kouluttajilla on laaja kokemus liikesarjakilpailusta ensimmäisistä askelista harrastajasarjoissa kansainväliselle tasolle niin valmentajana, tuomarina kuin itse kilpailijana.

Paikka: Lahden Kamppailuareena, Suurmäenkatu 4, 15900 Lahti

Aikataulu:
10.00 – 11.00 Kaikille yhteinen teoriaosuus
11.00 – 12.30 Kilpailusuoritus alusta loppuun ja vinkit valmentamiseen
12.30 – 13.30 Lounastauko (omakustanne)
13.30 – 16.00 Kaikille yhteinen liikesarjaosuus Taegeuk 4 Jang – Taeback

Varustus: dobok ja muistiinpanovälineet

Hinta: 75 €

Ilmoittautuminen 20.8. klo 15.00 mennessä Suomisportin kautta: https://www.suomisport.fi/events/6063d560-d23a-4b5a-9fad-0b7de2210a99

Essi Labart (vas.), Triin Saviauk ja Laura Kinnunen Finnish Openissa 2013