New Year Camp 6.-9.1.2022 Turku

HUOM!

AVI vahvisti, ettei leirin pitämiseen ole esteitä. Yli 18-vuotiaiden osalta osallistumisoikeus on vain maajoukkueurheilijoilla ja muilla kansainvälisen tason urheilijoilla, jotka tavoittelevat maajoukkuepaikkaa.

Tilaisuus on suljettu muilta kuin edellä mainituilta osallistujilta ja erikseen nimetyiltä tapahtumaan järjestämiseen osallistuvilta henkilöiltä.

Tapahtumapaikalla on koronaturvallisuusohje, jota on noudatettava tapahtuman ajan.

Seuravalmentajat eivät siis voi osallistua leirille katsojina.

English information below the pictures

Vuosi 2022 alkaa suoraan huipulta!

Ottelussa menestymisen yksi tärkeimmistä tekijöistä on pysyä mukana kansainvälisen kehityksessä. Siksi Taekwondoliitto panostaa huipputasoisten ulkomaisten vieraiden kutsumiseen. Aloita vuosi 2022 suoraan huippujen tahdissa osallistumalla New Year Campiin!

Saamme vieraaksi Tokiossa olympiakultaa voittaneen Matea Jelicin valmentajan Toni Tomasin. Kroatian maajoukkueen päävalmentajana toimiva Toni on yksi maailman parhaista taekwondo-valmentajista, joka on valmentanut lukuisia urheilijoita olympia-, MM- ja EM-mitaleille.  Tämä on ainutlaatuinen mahdollisuus tutustua hänen valmennusmetodeihinsa Suomessa!

Myös toinen leirin ulkomaisista ohjaajavieraista tulee Kroatiasta. Uransa aikana miesten MM-kultaa voittanut Filip Grgić on vieraillut valmennuskeskuksessa ennenkin. Hänen opetuksensa sai erittäin hyvää palautetta vuoden 2019 leirillä. Tule katsomaan, mitä voit tällä kerralla oppia häneltä!

Mukana myös Suomen Taekwondoliiton liittovalmentaja Jung Hyun Cho ja nuorten olympiavalmentaja Jarkko Mäkinen.

Harjoitusten aikataulu
Torstai (Cho)
18.00-20.00 Kaikki yhdessä
Perjantai ja lauantai (Tomas & Grgić)
10.00-11.15 Cadet
11.15-13.00 Junior & Senior
14.30-16.00 Cadet
16.00-18.00 Junior & Senior
Sunnuntai (Tomas & Grgić)
10.00-11.00 Kaikki yhdessä
11.30-13.00 Kaikki yhdessä

Leirin valmentajat:
Toni Tomas, Kroatia
Filip Grgić, Kroatia
Jung Hyun Cho, Suomi
Jarkko Mäkinen, Suomi

Paikka:
Valmennuskeskus (Budokwai Taekwondon sali)
Uhrilähteenkatu 2, 20250 Turku

Hinta:
70 € koko leiri
50 € pelkkä perjantai tai lauantai

Leirillä on mahdollisuus myös salimajoitukseen Budokwain salilla ja aamupalaan. Majoituksen ja aamupalan voi varata leiri-ilmoittautumisen yhteydessä, hinta 15 €/yö. Lisätuotteina myytävät majoitukset näkyvät ilmoittautumisen toisessa vaiheessa, kun olet valinnut osallistumistavan ja vastannut lisäkysymyksiin. Lisätuotteiden varaaminen ei ole mahdollista seurakäyttäjälle, vain yksittäiselle käyttäjälle.

Ilmoittautuminen:
Suomisportin kautta viimeistään torstaina 6.1. klo 14.00: https://www.suomisport.fi/events/a136bb53-6813-4201-b638-74dc19d64fb2

Huom! Huomaathan, että leirillä pitää olla voimassa oleva Taekwondolisenssi. Alueellisten viranomaisten määräysten mukaisesti kaikilta 16-vuotiailta ja vanhemmilta saatetaan vaatia koronapassia.

Start the year 2022 straigh from the top!

One of the most important factors in the success in taekwondo kyorugi is to stay up-to-date with international developments. That is why the Finnish Taekwondo Federation invests in inviting top-class foreign guests. Start the year 2022 right up to the beat by attending the New Year Camp!

We will host Toni Tomas, coach of Matea Jelic, who won Olympic gold in Tokyo. Toni, the head coach of the Croatian national team, is one of the best taekwondo coaches in the world, having coached numerous athletes for Olympic, World Championship and European Championship medals. This is a unique opportunity to get acquainted with his coaching methods in Finland!

Another of the camp's foreign instructor guests also comes from Croatia. Filip Grgić, who won men’s World Championships gold during his career, has visited the national training centre before. His teaching received very good feedback at the 2019 camp. Come see what you can learn from him this time!

Also included are federation coach Jung Hyun Cho and youth Olympic coach Jarkko Mäkinen from the Finnish Taekwondo Federation

Training schedule
Thursday 6 January (Cho)
18.00-20.00 All
Friday 7 and Saturday 8 January (Tomas & Grgić)
10.00-11.15 Cadet
11.15-13.00 Junior & Senior
14.30-16.00 Cadet
16.00-18.00 Junior & Senior
Sunday 9 January (Tomas & Grgić)
10.00-11.00 Kaikki yhdessä
11.30-13.00 Kaikki yhdessä

Venue:
National Training Centre (Budokwai Taekwondo's dojang)
Uhrilähteenkatu 2, 20250 Turku, Finland

Coaches:
Toni Tomas, Kroatia
Filip Grgić, Kroatia
Jung Hyun Cho, Suomi
Jarkko Mäkinen, Suomi

Price:
70 € All days
50 € Only Friday or Saturday

The camp also offers room accommodation in the Budokwai Taekwondo dojang (the training venue) and breakfast. Accommodation and breakfast can be booked at the time of camp registration, price 15 € / night.

Registrations:
Registration for foreign participants via email to Jakko Mäkinen (jarkko.makinen@taekwondo.fi) by Wednesday 5th January. Payment by card of cash at the venue.

Please note! Depending on the regulations of the regional authorities, all 16-year-olds and older may be required to show a COVID-19 certificate.