Suuri Budoleiri

Suuri Budoleiri on kamppailulajien yhteinen 8 - 14-vuotiaiden lasten ja nuorten leiri, jossa oman lajin treenaamisen lisäksi pääsee tutustumaan muihin kamppailulajeihin. Tämän vuoden leirillä mukana ovat taekwondon lisäksi aikido, judo, itf taekwon-do ja taido. Leiri järjestetään Tampereella, Varalan Urheiluopistossa ja sen kohokohtana on käynti Särkänniemen huvipuistossa.

Tule mukaan tämän kesän hauskimpaan kamppailutapahtumaan, Suureen Budoleiriin 10.-12.6.2022!

Taekwondon pääohjaajana toimii liittovalmentaja Jung Hyun Cho (8.dan) ja hänellä on apunaan Eevi Huuskonen (3.dan, liikesarjojen monivuotinen SM-1, myös EM-5 ja MM-5). Mukana leirillä on myös Taekwondoliiton harraste- ja koulutuspäällikkö, Tiiu Tuomi.

Leiri on kaikille taekwondon harrastajille suunnattu, ilman vyöarvorajoja ja vaatimuksia. Et tarvitse muita varusteita kuin taekwondopuvun ja -vyön. Apuohjaajat auttavat englannin kielen kanssa.

Leirin kohokohta on käynti Särkänniemen huvipuistossa tai Flowparkissa Varalassa. Ilmoittautumisen yhteydessä voit varata rannekkeen (rastita lauantain päiväohjelma-kohta, niin pääset valitsemaan kumpaan aktiviteettiin haluat osallistua).

Ilmoittautuminen 22.5.2022 mennessä Suomisportissa

Lue lisää Suuresta Budoleiristä leirin nettisivuilta