Ehdota tunnettua tai vaikuttavaa henkilöä Seurasydän-kampanjaan

20.5.2019

Syksyllä starttaa koko urheiluyhteisön yhteinen viestintäkampanja, joka rakentuu #Seurasydän-tarinoiden, kuvien ja kokemusten avulla. Yhteisen laajan kampanjan tavoitteena on herättää suomalaiset näkemään modernin seuratoiminnan merkitys jokaiselle suomalaiselle ja vaikutus koko yhteiskuntaan. Kampanjan ytimessä on seuratoiminnan ylivoimainen vahvuus - yhteisöllisyys. Lue lisää Seurasydän-kampanjasta täältä.

Yle on Seurasydän-kampanjan mediakumppani. Osana yhteistyötä Yle Urheilu tuottaa henkilövetoisia sisältöjä eri julkaisukanavissaan julkaistavaksi. Tavoitteena on saada 8-10 tarinaa tunnetusta tai vaikuttavasta henkilöstä kertomaan oman urheilutarinan tavalla, jossa ”kasvattajaseura” ja yhteisöllisyys pyritään nostamaan esiin. Pääosa tarinoista tehdään minidokumenttimuotoon ja julkaistaan monikanavaisesti verkossa ja osana tv-urheilun uutis- tai tapahtumalähetyksiä.

Löytyykö teidän seurasta tunnettua tai vaikuttavaa henkilöä, jonka tarina olisi hieno kuulla? Tarinassa kuulisimme mitä teidän seuranne on hänelle antanut tai antaa tällä hetkellä. Pyydämme Tähtiseuroja antamaan meille vinkin henkilöstä ti 28.5.2019 mennessä. Vinkin anto ei edellytä teiltä mitään muuta. Mikäli henkilö tulee valituksi, me hoidamme Ylen kanssa kaiken kontaktoinnin.