Pääkaupunkiseudun otteluvalmennus

Pääkaupunkiseudun yhteisen otteluvalmennuksen tarkoituksena on tukea tavoitteellisesti harjoittelevien ottelijoiden harjoittelua tarjoamalla laadukkaita, seurarajat ylittäviä otteluharjoituksia muiden ottelijoiden kanssa viikoittain.

Harjoitukset järjestetään erikseen kahdelle eri ryhmälle:
1) Kansallisen tason ottelijat (ei maajoukkueedustuksia)
2) Kansainvälisen tason ottelijat (edustaneet EM- tai MM-tasolla Suomea maajoukkueessa)

Lisäksi kaikilta kaikilta pääkaupunkiseudun otteluvalmennukseen osallistuvilta odotetaan sitoutumista säännölliseen harjoitteluun yhteisissä harjoituksissa, jotta osallistujia voidaan valmentaa suunnitelmallisesti.

Harjoitukset järjestetään seuraavasti:

Tiistaisin Taekwondourheilijat 2011:n salilla (Ristipellontie 14, 00390 Helsinki) klo 19.00-21.00

Torstaisin Malmin Taekwondon salilla (Teerikukonkuja 3, 00900 Helsinki) klo 18.00-20.00.

Tässä vaiheessa sekä tiistain että torstain harjoituksissa molemmat ryhmät samassa.  Harjoitusaikoja ja ryhmiä päivitetään syksyn edetessä.

Liittovalmentaja Jung Hyun Cho siirtää urheilijoita ryhmästä toiseen tarpeen mukaan.

Valmennuksesta vastaa liittovalmentaja Jung Hyun Cho, jonka lisäksi mukana ovat mm. nuorten ja kadettien maajoukkuevalmentajat.

Yhteisen otteluvalmennuksen harjoitukset ovat osallistujille ilmaisia. Jokaisella osalistujalla tulee olla voimassa oleva Taekwondolisenssi. Valmennukseen mukaan haluavien tulee täyttää hakemus. Pääkaupunkiseudun yhteisen otteluvalmennuksen ohjausryhmä käsittelee hakemukset noin kerran kuukaudessa ja ilmoittaa valmennukseen mukaan hyväksytyille päätöksistä.

Hae mukaan alla olevalla lomakkeella!

Hakemuslomake pääkaupunkiseudun yhteiseen otteluvalmennukseen

Haen

Pääkaupunksiseudun yhteisen otteluvalmennuksen ohjausryhmä:

Jung Hyun Cho
Tatu Iivanainen