Haku Taekwondoliiton taloustyöryhmään

19.4.2024

Haemme Taekwondoliiton lisenssimäärän kasvattamiseksi ja liiton rahoituspohjan vahvistamiseksi työskentelevään työryhmään jäseniä vuodelle 2024. Taloustyöryhmän puheenjohtajana toimii hallituksen talousvastaava Laura Kinnunen.

Työryhmän tavoitteena on löytää keinoja kasvattaa liiton lisenssimäärän konversiota lajin harrastajien keskuudessa. Työryhmän on lisäksi määrä tunnistaa ja löytää uusia rahoituksen malleja ja keinoja liiton taloustilanteen kehittämiseksi. Työryhmän tulee valmistautua liitolle opetus- ja kulttuuriministeriön myöntämissä tukisummissa tapahtuviin leikkauksiin tulevina vuosina ja huomioida, millä toimenpiteillä saamme ylläpidettyä jatkossakin liiton hyvän ja vakavaraisen taloustilanteen.

Voit hakea työryhmään lähettämällä vapaamuotoisen hakemuksen, jossa kerrot omasta osaamisestasi ja kokemuksestasi talousasioissa. Hakemuksessa on hyvä tulla esille myös kiinnostuksesi liiton talousasioiden kehittämisen osalta sekä omat näkökulmasi ja ajatuksesi liiton rahoituspohjan kehittämiseksi.

Avoin haku työryhmään on auki sunnuntaihin 12.5.2024 saakka. Lähetä hakemuksesi sähköpostitse office@taekwondo.fi. Valinta työryhmän tulevista jäsenistä tullaan tekemään liiton hallituksen toimesta.

Lisätietoja: Laura Kinnunen, laura_kinnunen@hotmail.com