Jenni Pohjonen

Esityksen tehneet jäsenet:
Yong Taekwondo
Hausjärvi Hong Taekwondo

1. Esittele itsesi lyhyesti kolmella lauseella.

Pidän osallistumisesta ja uusista haasteista, minulla on tyypillisesti kolme rautaa tulessa yhtä aikaa. Perheeseeni kuuluu puoliso, kolme lasta ja neljä lemmikkiä. Työssä olen julkisoikeudellisessa organisaatiossa esimiesasemassa.

2.  Sinä ja taekwondo?

Vyöarvoni on 4.dan. Toimin kilpailuissa liikesarjatuomarina (IR) ja ohjaan seurassani lapsia ja aikuisia. Olen aloittanut harrastamisen aikuisena ja kilpaillut ottelussa ja liikesarjoissa pari nilkkaleikkausta sitten. Olen liikesarjavaliokunnan jäsen ja liikesarjatuomarivaliokunnan puheenjohtaja.

3. Millaisena hallitusjäsenenä visioit itsesi?

Aktiivisena, asiantuntevana ja yhteistyökykyisenä.

4. Millaisiin asioihin haluaisit paneutua hallitusjäsenenä? Jos kaipaat johonkin muutosta, niin mihin ja miksi? Mitkä asiat ovat hyvin ja miksi?

Hallituksessa ollessani edistän tasapuolisesti harrastajien, kilpailijoiden, valmentajien ja tuomarien mahdollisuuksia osallistua suomalaiseen taekwondoon. Haluan jatkaa myös hyvin alkanutta työtämme avoimemman päätöksenteon ja valiokuntien tekemän työn arvostuksessa.

5. Mitkä ovat vahvuutesi, jotka haluaisit tuoda hallituksen ja liiton käyttöön?

Olen hyvä tiedon hankinnassa ja haluan ottaa päätettävistä asioista selvää pintaraapaisua syvemmältä. Teen sekä työkseni, että harrastusten (taekwondo, partio) parissa budjetteja ja toimintasuunnitelmia. Muodostan mielipiteeni saatavilla olevan tiedon perusteella ja olen aina valmis muuttamaan kantaani saadessani uutta tietoa tai kuullessani parempia perusteluja.

6. Miksi juuri sinä olisit oikea valinta hallitusjäseneksi?

Olen vahvasti sitoutunut käyttämään aikaani ja osaamistani kyseisen luottamustehtävän hoitamiseksi. Uusien kasvojen lisäksi hallitus tarvitsee myös kokeneempia jäseniä, jotka tuntevat liiton toimintaa pidemmältä ajalta.