Marika "Maika" Gröhn-Tammila

Esityksen tehneet jäsenet:
Budokwai Taekwondo
Ikaalisten Urheilijat/kamppailujaosto

1. Esittele itsesi lyhyesti kolmella lauseella.

Olen toimelias ja aikaansaava suurperheen äiti, joka työskentelee lastensuojelussa. Olen muut huomioon ottava ja avulias sekä pidän tärkeänä tasapuolisuutta ja oikeudenmukaisuutta. Voimaannuttavia asioita elämässäni on perheen kanssa vietetyt kiireettömät hetket.

2. Sinä ja taekwondo?

Olen toiminut kahdeksan vuotta joukkueenjohtajana kotimaisissa ja kansainvälisissä kilpailuissa, aina arvokilpailuja myöden, joten minulla on vahva kokemus ja tietämys ottelutoiminnasta. Toimin myös seuramme asiakaspalveluvastaavana ja sitä kautta minulle on tuttua päivittäinen harrastustoiminta ja sen kulissien takainen työ.

3. Millaisena hallitusjäsenenä visioisit itsesi?

Olisin yhteistyökykyinen ja positiivisesti aktiivinen. Ottaisin kantaa asioihin, mutta samalla osaisin kuunnella muiden mielipiteitä. En olettaisi osaavani kaikkea ja oppisin mielelläni lisää.

4. Millaisiin asioihin haluaisit paneutua hallitusjäsenenä? Jos kaipaat johonkin muutosta, niin mihin ja miksi?

Haluaisin ylläpitää ja edistää toiminnan avoimuutta ja läpinäkyvyyttä. Haluaisin tuoda esiin jäsenseurojen näkemyksiä ja toiveita sekä edistää jäsenseurojen yhteistyötä. Haluaisin myös tuoda käytännönläheistä osaamista ottelupuolen asioihin.

5. Mitkä ovat vahvuutesi, jotka haluaisit tuoda hallituksen ja liiton käyttöön?

Vahvuuteni on organisoinnin ja järjestämisen saralla. Innostun uusista asioista ja projekteista, enkä pidä keskeneräisyydestä. Pidän haasteista sekä ihmisläheisestä ja ratkaisukeskeisestä työskentelystä. Olen hyvin verkostoitunut ja mielelläni yhteistyössä kotimaisten ja kansainvälisten taekwondotoimijoiden kanssa. Ymmärrän yhdenvertaisuuden tärkeyden ja uskon taekwondon harrastamisen, kilpailemisen ja muulla tasolla osallistumisen kuuluvan kaikille taustasta ja erityistarpeista huolimatta.

6. Miksi juuri sinä olisit oikea valinta hallitusjäseneksi?

Pyrkisin toimimaan avoimesti ja rehellisesti sekä pitämään mielessä, että en edusta vain itseäni ja omia mielipiteitäni, vaan jokaista jäsenseuraa ja heidän jäseniään. Olen motivoitunut ja yhteistyökykyinen sekä haluan aidosti toimia urheilijoiden ja harrastajien parasta ajatellen.