Riikka Itäranta

Esityksen tehneet jäsenet:
Vihti-Nummela Mudo Taekwondoseura
Lohjan Taekwondoseura

1. Esittele itsesi lyhyesti kolmella lauseella.

Olen 55 -vuotias kolmen aikuisen lapsen äiti. Asun Vihdin Nummelassa mieheni ja kissan kanssa. Työskentelen valtiolla kiinteistöalan asiantuntijatehtävissä

2.  Sinä ja taekwondo?

Olen harrastanut taekwondoa kymmenen vuotta, josta 8 vuotta olen ollut aktiivinen seuratoimija toimien Vihdin Taekwondoseuran hallituksessa eri rooleissa: jäsenvastaavana, rahastonhoitajana ja seuran puheenjohtaja. Olen seurassa myös aktiivinen, kouluttautunut ohjaaja ja vedän alkeiskurssien lisäksi harrastajatason liikesarjatreenejä. Vyöarvoni on 1.DAN ja olen nyt parhaillaan valmistautumassa keväällä 22 järjestettävään 2.DAN kokeeseen.

3. Millaisena hallitusjäsenenä visioit itsesi?

Minulle on erityisen tärkeää avoin ja läpinäkyvä toiminta. On tärkeää viedä asioita hyvässä hengessä maaliin yhteisten tavoitteiden ja pelisääntöjen puitteissa.

4. Millaisiin asioihin haluaisit paneutua hallitusjäsenenä? Jos kaipaat johonkin muutosta, niin mihin ja miksi? Mitkä asiat ovat hyvin ja miksi?

Liiton tarjoama toiminta, esim. leirit, koulutukset etc. tulisi saada näkyväksi myös seuroissa, joissa kilpailutoiminta ei ole niin aktiivista

5. Mitkä ovat vahvuutesi, jotka haluaisit tuoda hallituksen ja liiton käyttöön?

Vahvuutenani on harrastetoimintaan liittyvä osaaminen.

6. Miksi juuri sinä olisit oikea valinta hallitusjäseneksi?

Liiton strategiaan kirjatut arvot resonoivat vahvasti. Visionani on toimia avoimella ja joustavalla sekä vuorovaikutteisella pohjalla yhteisten pelisääntöjen mukaan tehokkaasti toimien