1-tason ohjaajakoulutuksen seurakoulutus

• ti-to 15.17.11.2022
  • Zoom

1-tason seurakoulutus aloittaa 1-tason koulutuksen ja on laajuudeltaan n. 6 tuntia koko 1-tason laajuuden ollessa 50 tuntia. Seurakoulutus järjestetään etänä, Zoom-etäkokousohjelmiston kautta, joka mahdollistaa vuorovaikutteisen osallistumisen koulutukseen. Koulutus järjestetään kahdessa osiossa: tiistaina 15.11. ja torstaina 17.11. klo 17.30 - 20.00. Kumpaankin osioon tulee osallistua. Ilmoittautumisen jälkeen tehdään ennakkotehtävä Claned-verkkoalustalla.

Kouluttajana seurakoulutuksessa toimii Taekwondoliiton harraste- ja koulutuspäällikkö Tiiu Tuomi. Seurakoulutuksen jälkeen 1-tason koulutusta jatketaan suorittamalla verkko-opintoja ja ohjausharjoituksia Clanedissa. Koulutukseen sisältyy lähijakso, joka järjestetään tammi-helmikuussa 2023 (aikataulu vahvistetaan koulutuksessa).

Tiistai 15.11. klo 17:30 - 20:00 ja
Torstai 17.11. klo 17:30 - 20:00

Sijainti

Zoom