Pääkaupunkiseudun avoimet taekwondoharjoitukset 12.6.2023

Tule mukaan pääkaupunkiseudun avoimiin taekwondoharjoituksiin!

Liittovalmentaja Jung Hyun Cho (8. dan) pitää Urhea-hallissa (Mäkelänkatu 47, Mäkelänrinteen uimahallin ja lukion välissä) maanantaisin 16.30-18.00 taekwondoharjoitukset, jotka on tarkoitettu kaikille kiinnostuneille kokemustasosta riippumatta. Minimivyöarvovaatimus on 8. kup, mutta muuta minimitasoa ei vaadita. Harjoitukset ovat avoimia kaikille 10-vuotiaille ja sitä vanhemmille.

Jokaisella osallistujalla tulee olla voimassa oleva taekwondolisenssi, ja harjoituksiin tulee ilmoittautua etukäteen Suomisportin kautta. Harjoitukset ovat ilmaisia. Taekwondoharjoittelun kattava vakuutus (esim. lisenssin kylkeen hankittava Sporttiturva) on suositeltavaa olla. Ei haittaa, vaikkei ehtisi mukaan jokaiseen harjoitukseen - mutta parhaan hyödyn saat osallistumalla säännöllisesti! Myös yksittäisiin harjoituksiin saa osallistua.

Varustuksena harjoituksissa on dobok.

Kulunvalvonnan takia harjoituksiin on ilmoittauduttava etukäteen Suomisportin kautta. Kulkuoikeus koodataan osallistujan lähiluettavaan korttiin (esim. HSL-kortti). Kulkuoikeutta varten Urhea-hallille luovutetaan osallistujista nimi, sukupuoli, syntymäaika, puhelinnumero ja sähköpostiosoite.

Jokaiseen harjoituskertaan pitää ilmoittautua erikseen Suomisportin kautta: https://www.suomisport.fi/events/e4a58f86-3479-4bbe-b143-f7f94ce6b117

Opetuskieli on englanti.

Harjoituskerrat: