Seurawebinaari 17.8.2023 Vapaaehtoisten rekrytointi, sitouttaminen ja hyvinvointi

• to 17.8.2023 klo 17:3019

Seurawebinaari torstai 17.8.2023 klo 17.30-19.00
Vapaaehtoisten rekrytointi, sitouttaminen ja hyvinvointi

Miten houkutella uusia vapaaehtoisia mukaan toimintaan? Miten vapaaehtoiset saadaan sitoutumaan pidemmäksi aikaa? Miksi ja miten vapaaehtoisten hyvinvoinnista huolehditaan? Koulutuksessa annamme vinkkejä näihin ja moneen muuhun kysymykseen. Syvennymme etenkin vapaaehtoisten hyvinvoinnista huolehtimiseen – se on myös avain sitoutumiseen. Käymme myös läpi käytännön vinkkejä haastavien tilanteiden hoitamiseen.

Kamppailulajien yhteisen seurawebinaarin kouluttajana toimii Vapaaehtoistyö.fi-palvelun projektikoordinaattori Satu Puolitaival Kansalaisareena ry:stä.

Webinaariin osallistuminen maksaa 10€/hlö.  Ilmoittautuminen päättyy 15.8.2023. Ilmoittautuneille lähetetään osallistumislinkki viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen.

Ilmoittautumiset Suomisportissa:https://www.suomisport.fi/events/c697eeac-de6d-456b-b5e2-57b5bceb0454

Kamppailulajien yhteisen webinaarin järjestää Suomen Nyrkkeilyliitto yhteistyössä aikidon, judon, taidon, karaten, hokutoryu ju-jututsun, muaythain, taekwondon, ITF Taekwon-Don, miekkailun, 5-ottelun ja potkunyrkkeilyn kanssa.