1-tason ohjaajakoulutus, 2024

10.1.2024

Taekwondoliiton 1-tason koulutus

Koulutuksen tavoitteena on tavoittaa entistä useampi aloitteleva ohjaaja koulutuksen pariin ja madaltaa kynnystä ohjaajakoulutuksiin osallistumiseen. Koulutusta uudistettaessa keskityttiin paitsi sisältöjen kehittämiseen lajin näkökulmasta myös työskentelytapojen moninaistamiseen ja uudistumiseen. Osa koulutuksesta suoritetaan seurassa tai verkossa seurakoulutuksena ja ohjausharjoitteina, osa verkko-opiskeluna ja osa lähijaksolla. Koulutuksen laajuus on sama 50 h kuin ennenkin, mutta lähijakson osuus siitä on vain 16 h.

Lisätietoja 1-tason koulutuksen sisällöistä ja suorittamisesta

Keväällä 2024 järjestetään 1-tason ohjaajakoulutusta seuraavasti:

1-tason koulutus aloitetaan seurakoulutuksella. Seurakoulutuksia järjestetään etänä Zoomin kautta:
13.-15.2.2024 (tiistai- ja torstai-illat klo 17.30 - 20), lisätiedot ja ilmoittautuminen

16.-18.4.2024 (tiistai- ja torstai-illat klo 17.30 - 20), lisätiedot ja ilmoittautuminen

Mikäli seurassa on noin 10 ohjaajaa, jotka osallistuvat koulutukseen, voidaan seurakoulutus järjestää myös seurassa lähikoulutuksena. Lähikoulutuksista ota yhteyttä suoraan Tiiuun, sovitaan aika ja toteutetaan!

Kun seurakoulutus on suoritettu ja opinnot Clanedissa vähintään aloitettu, voi osallistua koulutuksen lähijaksolle. Lähijaksolla viedään koulutuksen asioita käytäntöön ja harjoitellaan sekä ohjaamista että harjoituksen suunnittelua. Lähijakso pidetään Pajulahden Liikuntakeskuksessa. Lähijaksoja järjestetään kaksi vuosittain, seuraava on syyskuussa 2024.

1-tason koulutuksen lähijakso:
17.-18.2.2024, Pajulahti lisätiedot ja ilmoittautuminen