Hallituksen kokoustiedote 8/2021

27.8.2021

Suomen Taekwondoliiton hallituksen kokous 8/2021 järjestettiin Teams-yhteydellä 24.8.2021. Yksi jäsen oli poissa.

Tiedoksi:

• Lisenssitilanne 23.8.2021: 719 lisenssiä (vertailu 23.8.2020: 1303 lisenssiä, laskua 44,8 %). Vakuutustilanne 23.8.2021: 297 vakuutusta (vertailu 23.8.2020: 620 vakuutusta).
  • Dispatch Master -tilanne
  • European Taekwondo Performance Center -tilanne
  • Ikaalinen Open peruttu
  • SM-kilpailuiden 2021 tilanne
  • World Taekwondo Europe muuttanut nimensä takaisin European Taekwondo Unioniksi.
  • Kari Sirviö tuomarina paralympialaisissa.
  • Paralympiakomitean Vammaiset Vaikuttajiksi -koulutuksessa Matti Sairanen koulutettavana ja Tatu Iivanainen mentorina.

Päätöksiä ja keskustelun aiheita:

1. Talous- ja toimintakatsaus 8/2021
  2. Valiokuntien ajankohtaiset kuulumiset. Hallituksen vieraana oli otteluvaliokunnan puheenjohtaja Eero Viinikainen, joka kertoi otteluvaliokunnan työstä ottelusääntöjä täydentävien määräysten ja kotimaisen ottelukilpailutoiminnan uudistamiseksi, ottelukilpailun järjestäjän muistilistan luomisesta ja meneillään olevasta työstä murskauskilpailun sääntöjen luomiseksi Hanmadang-sääntöjen pohjalta. Nähtävillä otteluvaliokunnan pöytäkirjat 4/2021 ja 5/2021 sekä ottelutuomarivaliokunnan pöytäkirja 2/2021.
  3. Määriteltiin otteluvaliokunnan esityksestä D1-juniorit ottelun liigasarjaksi. Päätettiin olla määrittämättä D1-junioreita SM-sarjaksi.
  4. Keskusteltiin World Taekwondon ja European Taekwondo Unionin tulevista hallitusvaaleista.

Hallituksen seuraava kokous järjestetään 29.9.2021.