Hausjärvi Hong Taekwondosta Tähtiseura

13.12.2021

Hausjärvi Hong Taekwondosta tuli Taekwondoliiton kahdeksas Tähtiseura

Seura läpäisi kahdessa osassa (29.11. ja 10.12.2021) järjestetyn auditoinnin ja on oikeutettu käyttämään lasten ja nuorten toiminnan sekä aikuisten harrastetoiminnan Tähtimerkkiä jatkossa.

Auditoinneissa tarkasteltiin seuran toimintaa neljässä eri osa-alueessa: hallinnossa, urheilutoiminnassa, seuran ihmisissä ja aineellisissa resursseissa. Laatutekijät ovat Olympiakomitean ja lajiliittojen yhteiset. Laatutekijöiden tarkastelun myötä seura sai auditoinneista myös vinkkejä ja apuja toiminnan kehittämiseen jatkossa. Seuraava auditointi tehdään kolmen vuoden päästä.

Auditoijina toimivat Hämeen Liikunnan ja Urheilun seurakehittäjä Tommi Lindroos ja Taekwondoliiton seurakehittäjä Tiiu Tuomi.

Lisätietoa:
Taekwondoliiton Tähtiseurat
Tähtiseurat.fi

Hausjärvi Hong Taekwondon auditointiin osallistuivat seuran puolelta (vasemmalta alkaen) Roosa Määttä, Saila-Kristine Vienonen, Markku Hyöppinen, Tarja Vaskuri, Saana-Mari Vienonen, Jani Ruusunen, Reijo Vienonen, Päivi Kuusento, Jani Perkkiö ja Arto Määttä.