Ottelun maajoukkuevalmentajien haku

20.12.2022

Taekwondoliiton hallitus asettaa hakuun kolme ottelun maajoukkuevalmentajan tehtävää  kaksivuotiskaudeksi 2023-2024.

Maajoukkuevalmentajien yleiset tehtävät:

• Suunnitella ja toteuttaa maajoukkueryhmän valmennus
  • Säännöllinen yhteydenpito maajoukkueryhmän jäseniin
  • Suunnitella kilpailumatkat ja esittää hallitukselle niiden budjetointi
  • Esittää liiton hallitukselle joukkueet arvokilpailuihin
  • Arvokilpailujoukkueiden valmistaminen kilpailuihin ja valmentaminen niissä
  • Arvokilpailujoukkueiden matkajärjestelyiden koordinointi

Kolme maajoukkuevalmentajaa muodostavat valmentajatiimin, jonka vastuulla on keskenään suunnitella ja toteuttaa kaikkien ikäluokkien maajoukkuevalmennus. Valmentajatiimi suunnittelee myös kilpailumatkat ja niille lähtevät valmentajat käytettävissä olevan budjetin rajoissa.

Liiton strategian mukaisesti kaikilta maajoukkuevalmetajilta edellytetään suoritettuja valmentajakoulutuksia.

Maajoukkuevalmentajan tehtävästä maksetaan 2 000 €:n suuruinen vuosipalkkio. Lisäksi maksetaan kotimaan leireistä matkakorvaukset liiton yleisten käytäntöjen mukaisesti ja ulkomaanmatkoista matkakorvaukset hallituksen hyväksymän suunnitelman mukaisesti.

Valmentajatehtävien hakeminen:
Lähetä vapaamuotoinen hakemus ja CV liiton toiminnanjohtajalle sähköpostitse office@taekwondo.fi 11.1.2023.

Lisätietoja:
toiminnanjohtaja Tatu Iivanainen (tatu.iivanainen@taekwondo.fi)