Määräaikainen hankekoordinaattori Kaikille Avoin Kamppailuseura -hankkeeseen

8.2.2024

MÄÄRÄAIKAINEN HANKEKOORDINAATTORI

Tehtävän kuvaus

Taekwondoliitto etsii yhdessä muiden kamppailulajiliittojen kanssa määräaikaista hankekoordinaattoria Kaikille avoin kamppailuseura -hankkeeseen. Hanke rahoitetaan AHOS-kehittämistuella.

Hankkeesta

Kaikille avoin kamppailuseura -hankkeen tavoitteena on lisätä kamppailulajitoimijoiden tietoisuutta erityisliikkujien toiminnan ja paraurheilun mahdollisuuksista sekä lisätä erityisliikkujien määrää ja laajentaa erityisliikuntatoimintaa kamppailulajiseuroissa.

Hankkeen keskeisin toimenpide on syksyllä 2024 kamppailuseurat yhteen kokoava seurakiertue kuudella paikkakunnalla (Kuopio, Helsinki, Oulu, Tampere, Jyväskylä, Turku). Tavoitteena on tavoittaa kunkin alueen kamppailuseurat ja kutsua seurojen ohjaajia ja toimijoita yhteiseen tapahtumaan. Tapaamisten tarkoituksena on saada seuratoimintaa entistä avoimemmaksi siten, että erityisliikkujille on enemmän mahdollisuuksia harrastajaa kamppailulajeja, ja tarjota seuroille työkaluja erityisliikkujien huomioimiseksi käytännön harjoituksilla keskustelun lisäksi. Mukana tapahtumissa keskustelua virittämässä on myös lajien ja liittojen kouluttajia, joilla on ennestään kokemusta erilaisten erityisliikkujien ohjaamisesta.

Hanketta koordinoivat Suomen Taekwondoliitto, Suomen Karateliitto ja Suomen Judoliitto, mutta hankkeen toimenpiteet kohdistuvat myös muiden kamppailulajiliittojen jäsenseuroihin.

Parhaat valmiudet tehtävään antavat

·        Itseohjautuvuus ja hyvät itsensä johtamisen taidot

·        Projekti- ja verkostotoimintaosaaminen

·        Hyvät IT-taidot

·        Hyvät vuorovaikutus- ja yhteistyötaidot

·        Organisointikyky ja hyvät viestintätaidot

·        Valmius matkustaa ympäri Suomea ja työskennellä myös iltaisin ja viikonloppuisin

·        Soveltavan liikunnan kokemus ja osaaminen sekä kamppailulajitausta katsotaan eduksi

Koska tehtävässä onnistumisen kannalta seurojen kanssa kommunikointi on avainasemassa, hyvä suomen kielen suullinen ja kirjallinen taito on tarpeellinen. Muu kielitaito katsotaan eduksi.

Seurakiertueen aikana tehtävään kuuluu olennaisesti myös ilta- ja viikonlopputyötä. Työpaikka sijaitsee Sporttitalossa, Helsingissä.

Mitä tarjoamme

• Pääset tutustumaan eri kamppailulajeihin, soveltavaan liikuntaan ja valtakunnalliseen seurayhteisöön sekä lajiliittojen toimintaan.
  • Kamppailulajien kivan, pienen työyhteisön
  • Mielenkiintoisen hankkeen, jossa saat vastuuta ja pääset näyttämään osaamisesi.
  • Joustavan työajan
  • 3 + 3 kuukautta kestävä projektiluontoinen hanke, jossa työmäärä on keskimäärin 24 h/viikko. Työ alkaa huhtikuussa ja kestää marraskuun loppuun.
  • Työ on mahdollista toteuttaa palkkatyönä tai laskuttaa yrittäjänä.

Kiinnostuitko? Ota rohkeasti yhteyttä! Odotamme hakemustasi ja CV:täsi mielenkiinnolla, laitathan sen 25.2.2024 mennessä Suomen Taekwondoliiton harraste- ja koulutuspäällikkö Tiiu Tuomelle osoitteeseen tiiu.tuomi@taekwondo.fi

Lisätietoja: arkisin 9.00-15.00 Tiiu Tuomi p. 0400 602 756