Sinustako jäsen otteluvaliokuntaan?

4.3.2021

Suomen Taekwondoliiton otteluvaliokunta etsii 2-3 uutta jäsentä Eero Viinikaisen (pj), Tommi Petjoin ja Sauli Gladin kanssa kotimaista ottelutoimintaa kehittämään.

Otteluvaliokunnan tehtävänä on suunnitella ja organisoida liiton kansallista ottelutoimintaa. Osassa asioista valiokunnalla on päätösvalta, osassa se toimii valmisteluelimenä liiton hallitukselle. Ottelun maajoukkuetoiminta ei kuulu otteluvaliokunnan tehtäväkenttään.

Valiokunnan vastuut ja tehtävät:

•                          Ottelukilpailukalenterin rakentaminen ja ottelukilpailuiden järjestämislupien myöntäminen

•                          Otteluliigapisteiden ja -järjestelmän ylläpito ja kehittäminen

•                          Poikkeuslupien myöntäminen ja valvominen ikä- tai taitotasosarjoista poikkeamiseen

•                          Kotimaan ottelutoiminnan kehittäminen (mm. liiton otteluleirit)

•                          Ottelukilpailutapahtumien kehittäminen (ml. kilpailujärjestäjien koulutus ja kokoontumiset)

•                          Strategiakauden kotimaan ottelutoiminnan linjausten ja valintojen valmistelu

•                          Budjetointi, toiminnan suunnittelu ja raportointi

Lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi toiminnanjohtajalle sähköpostitse 22.3. mennessä. Kerro hakemuksessasi, miksi sinä olisit hyvä jäsen otteluvaliokuntaan ja mitä erityisesti haluaisit kehittää. Kerro myös, jos sinulla on mielessä jokin tietty rooli, jossa haluaisit toimia.

Arkistokuva SM-viikolta 2016