Valiokuntahaku vuodelle 2024

21.11.2023

Liiton hallitus on päättänyt laittaa kaikki valiokunta- ja työryhmäpaikat avoimeen hakuun vuodelle 2024. Tällä on tarkoitus mahdollistaa uusien, kiinnostuneiden ihmisten saaminen mukaan liiton valiokuntatyöhön sekä tarjota nykyisille liittotoimijoille tilaisuus miettiä omaa ajankäyttömahdollisuuttaan yhteisen hyvän eteen toimimiseen.

Vapaamuotoiset hakemukset tulee lähettää office@taekwondo.fi viimeistään keskiviikkona 6.12. Hakemuksesta tulee käydä ilmi, mihin valiokuntaan/valiokuntiin haluaa mukaan, miksi valiokuntapaikka kiinnostaa, mitä annettavaa sinulla on valiokunnalla ja miksi juuri sinä olisit hyvä henkilö valiokunnan jäseneksi. Ei tarvitse kirjoittaa mitään pitkää hakemusta tai liittää CV:tä, tiivis hakemus riittää. Hallitus nimeää ensi vuoden valiokunnat kokouksessaan 13.12.

Nykyiset valiokunnat ja työryhmät jatkavat vielä vuoden 2023 loppuun asti.

Haettavat valiokunnat ja työryhmät:

• Otteluvaliokunta
  • Ottelutuomarivaliokunta