Ylimääräisen liittokokouksen päätökset

28.11.2022

Suomen Taekwondoliiton ylimääräinen liittokokous järjestettiin 25.11.2022 hybridikokouksena Sporttitalolla Helsingissä ja Zoom-etäyhteydellä.  Edustettuina oli 10 liiton 71 jäsenestä.  Äänestyksissä käytössä oli 19 ääntä 108 mahdollista.

Läsnä paikan päällä (suluissa kokousedustaja): KampSport-fighters Taekwondo (Kristian Holmberg), Taekwondourheilijat 2011 (Kristian Holmberg) Wolf Taekwondo (Jarkko Kettunen)

Läsnä etäyhteydellä (suluissa kokousedustaja): Espoo Taekwondo Academy (Timo Jansson), Mudo Lohja (Jari Seppälä), Taekwondo Nurmijärvi (Marjut Kleemola), Taekwondo Vihti (Riikka Itäranta), Tampere Kumgang Taekwondo (Tuula Luoto), Turun Taekwondo (Janne Puputti), Yong Taekwondo (Tuija Soini)

Muut paikan päällä olevat hallituksen edustajat: Kari Sirviö, Anne Hiltunen

Muut paikan päällä olevat henkilöt: Jaana Pihkala, Tatu Iivanainen

Muut etäyhteydellä mukana olevat henkilöt: Erik Pohjonen

Kokouksen puheenjohtajana toimi Jaana Pihkala, sihteerinä Tatu Iivanainen ja pöytäkirjan tarkastajina Jarkko Kettunen ja Erik Pohjonen.

Kokouksen päätökset:

1. Vahvistettiin hallituksen esitys toimintasuunnitelmasta vuodelle 2023.
  2. Liiton liittymis- ja jäsenmaksu on 2023 vuonna 375 €/seura. Kannatusjäsenmaksu vuonna 2023 on 375 €/kannatusjäsen.
  3. Vahvistettiin hallituksen esitys talousarviosta vuodelle 2023.