New Year Camp 6.-9.1.2022 Turku

17.12.2021

Vuosi 2022 alkaa suoraan huipulta!

Ottelussa menestymisen yksi tärkeimmistä tekijöistä on pysyä mukana kansainvälisen kehityksessä. Siksi Taekwondoliitto panostaa huipputasoisten ulkomaisten vieraiden kutsumiseen. Aloita vuosi 2022 suoraan huippujen tahdissa osallistumalla New Year Campiin!

Saamme vieraaksi Tokiossa olympiakultaa voittaneen Matea Jelicin valmentajan Toni Tomasin. Kroatian maajoukkueen päävalmentajana toimiva Toni on yksi maailman parhaista taekwondo-valmentajista, joka on valmentanut lukuisia urheilijoita olympia-, MM- ja EM-mitaleille.  Tämä on ainutlaatuinen mahdollisuus tutustua hänen valmennusmetodeihinsa Suomessa!

Myös toinen leirin ulkomaisista ohjaajavieraista tulee Kroatiasta. Uransa aikana miesten MM-kultaa voittanut Filip Grgić on vieraillut valmennuskeskuksessa ennenkin. Hänen opetuksensa sai erittäin hyvää palautetta vuoden 2019 leirillä. Tule katsomaan, mitä voit tällä kerralla oppia häneltä!

Mukana myös Suomen Taekwondoliiton liittovalmentaja Jung Hyun Cho ja nuorten olympiavalmentaja Jarkko Mäkinen.

Lue lisää tapahtumasivulta ja ilmoittaudu mukaan: https://www.suomentaekwondoliitto.fi/tapahtumat/new-year-camp-6-9-1-2022-turku/