Ottelun maajoukkuevalmentajien haku

12.11.2021

Taekwondoliiton hallitus asettaa hakuun kuusi ottelun maajoukkuetoiminnan vastuutehtävää vuodelle 2022. Uusien valmentajien tehtävät alkavat 1.1.2022 ja päättyvät 31.12.2022.

Maajoukkuevalmentajien yleiset tehtävät:

• Suunnitella ja toteuttaa ikäluokan maajoukkueryhmän valmennus
  • Säännöllinen yhteydenpito maajoukkueryhmän jäseniin
  • Esittää liiton hallitukselle joukkue ikäluokan arvokilpailuihin
  • Arvokilpailujoukkueen valmistaminen kilpailuihin ja valmentaminen niissä
  • Arvokilpailujoukkueen matkajärjestelyiden koordinointi

Nimetyille maajoukkuevalmentajille kustannetaan matkakulut kyseisen ikäluokan arvokilpailuihin ja maajoukkueleireille.

Liiton strategian mukaisesti kaikilta maajoukkuevalmetajilta edellytetään suoritettuja valmentajakoulutuksia.

Avoinna olevat tehtävät:

Aikuisten ja U21-ikäluokan maajoukkue
Vastuuvalmentaja: Aikuisten vastuuvalmentaja vastaa myös maajoukkuetoiminnan kokonaiskoordinaatiosta, maajoukkueiden leirikalenterin hallinnasta ja valmentajatiimin kehityspalaverien järjestämisestä. Tehtävästä maksetaan 1000 €:n vuosipalkkio.

Kakkosvalmentaja: Tehtävänä on vastuuvalmentajan tukena toimiminen sekä leirityksissä että arvokilpailuissa.

U18-ikäluokan maajoukkue
Vastuuvalmentaja: Keskeinen vastuualue on juniori-ikäluokan urheilijoiden nousujohteinen kehittäminen aikuisurheilijoiksi.  Tehtävästä maksetaan 1000 €:n vuosipalkkio.

Kakkosvalmentaja: Tehtävänä on vastuuvalmentajan tukena toimiminen ja ikäluokan lahjakkuuksien aktivointi ja sitouttaminen mukaan maajoukkuetoimintaan.

U15-ikäluokan maajoukkue
Vastuuvalmentaja: Keskeinen vastuualue on perusominasuuksien monipuolinen kehittäminen sekä motivaation vahvistaminen. Tehtävästä maksetaan 1000 €:n vuosipalkkio.

Kakkosvalmentaja:Tehtävänä on vastuuvalmentajan tukena toimiminen ja ikäluokan lahjakkuuksien aktivointi ja sitouttaminen mukaan maajoukkuetoimintaan.

Valmentajatehtävien hakeminen:
Lähetä vapaamuotoinen hakemus ja CV liiton toiminnanjohtajalle sähköpostitse office@taekwondo.fi 26.11.2021 klo 12.00 mennessä.

Lisätietoja:
toiminnanjohtaja Tatu Iivanainen (tatu.iivanainen@taekwondo.fi, 0400 519 531)