Pääkaupunkiseudun yhteinen liikesarjavalmennus, kesäkuu 2022

2.6.2022

Kesäkuun ajan Urhea-hallissa (Mäkelänkatu 47, 00550 Helsinki) järjestetään liittojohtoisia liikesarjaharjoituksia kaikille liikesarjakilpailusta kiinnostuneille keskiviikkoisin 15.30-17.00. Osallistumisvaatimuksena on vähintään 8. kup vyöarvo ja ainakin parin liikesarjan osaaminen. Harjoitukset ovat avoimia kaikille noin 10-vuotiaille ja sitä vanhemmille.

Ohjaajana toimii Tatu Iivanainen, 5. dan, IR-tuomari.

Varustuksena harjoituksissa joko dobok tai poomsae-puku. Harjoitusalustalla (judotatami) on oltava avojaloin.

Kulunvalvonnan takia harjoituksiin on ilmoittauduttava etukäteen Suomisportin kautta. Kulkuoikeus koodataan osallistujan lähiluettavaan korttiin (esim. HSL-kortti). Kulkuoikeutta varten Urhea-hallille luovutetaan osallistujista nimi, sukupuoli, syntymäaika, puhelinnumero ja sähköpostiosoite. Harjoituksiin saapuvien toivotaan olevan paikalla Urhea-hallin aulassa viimeistään 15.20, jotta pukuhuoneisiin ja harjoitustiloihin voidaan siirtyä yhdessä.

Harjoitukset ovat osallistujille maksuttomia. Osallistujilla on oltava voimassa oleva Taekwondolisenssi. Osallistua voi kaikki tai yksittäisiin harjoituksiin.

Ilmoittautuminen Suomisportissa: https://www.suomisport.fi/events/97adfa31-0c19-4d77-8200-1ce72e15ae56

Kuva Finnish Openista 2013