Pääkaupunkiseudun yhteinen otteluvalmennus alkaa elokuussa

8.7.2022

Pääkaupunkiseudun yhteisen otteluvalmennuksen tarkoituksena on tukea tavoitteellisesti harjoittelevien ottelijoiden harjoittelua tarjoamalla laadukkaita, seurarajat ylittäviä otteluharjoituksia muiden ottelijoiden kanssa viikoittain.

Harjoitukset järjestetään erikseen kahdelle eri ikäryhmälle:
1) Kadetit ja prekadetit: minimivaatimuksena liigasarjoissa otteleminen
2) Nuoret ja aikuiset: minimivaatimuksena liigasarjoissa otteleminen sekä saavutettu SM-mitali

Lisäksi kaikilta kaikilta pääkaupunkiseudun otteluvalmennukseen osallistuvilta odotetaan sitoutumista säännölliseen harjoitteluun yhteisissä harjoituksissa, jotta osallistujia voidaan valmentaa suunnitelmallisesti.

Harjoitukset järjestetään 30.8.2022 alkaen Taekwondourheilijat 2011:n salilla (Ristipellontie 14, 00390 Helsinki) tiistaisin ja torstaisin seuraavina kellonaikoina:
18.00 - 19.15 kadetit ja prekadetit
19.15 - 20.45 nuoret ja aikuiset

Valmennuksesta vastaa liittovalmentaja Jung Hyun Cho, jonka lisäksi mukana ovat mm. nuorten ja kadettien maajoukkuevalmentajat.

Yhteisen otteluvalmennuksen harjoitukset ovat osallistujille ilmaisia. Jokaisella osalistujalla tulee olla voimassa oleva Taekwondolisenssi. Valmennukseen mukaan haluavien tulee täyttää hakemus. Pääkaupunkiseudun yhteisen otteluvalmennuksen ohjausryhmä käsittelee hakemukset noin kerran kuukaudessa ja ilmoittaa valmennukseen mukaan hyväksytyille päätöksistä.

Hae mukaan: https://www.suomentaekwondoliitto.fi/kilpailu/paakaupunkiseudun-otteluvalmennus/