Sääntömääräinen syyskokous 22.10.2022

30.9.2022

Suomen Taewondoliiton sääntömääräinen syyskokous järjestetään lauantaina 22.10.2022 klo 12.15 alkaen (valtakirjojen tarkastus 12.00-12.15) Sotungin koululla (Sotungintie 19,  01200 Vantaa). Kokoukseen voi osallistuma myös etäyhteydellä Zoom-videoneuvottelusovelluksella.

Liiton sääntöjen mukaisesti kokoukseen etäyhteydellä osallistuvien on ilmoittauduttava kokoukseen 20.10.2022 klo 23.59 mennessä Suomisportin kautta LINKKI. Etäosallistujien tulee toimittaa valtakirjansa etukäteen sähköpostitse (office@taekwondo.fi) kokouskutsun liitteenä olevalla liiton virallisella valtakirjalomakkeella. Kokouspaikalle tulevien edustajien toivotaan ilmoittautuvan etukäteen saman linkin kautta, jotta mahdollisessa suljetussa lippuäänestyksessä käytettävä äänestysjärjestelmä voidaan valmistella ennen kokousta.

Sotungin koululla järjestetään samana päivänä Syysleiri klo 9.30-16.00. Sääntömääräiseen syyskokouksen viralliset kokousedustajat (= seuran valtakirjaa käyttävä henkilö) voivat osallistua leirille ilmaiseksi.

Liitteenä kokouksen esityslista. Loput liitetiedostot lähetetään jäsenille viimeistään 15.10.