Syyskokouksen päätökset

6.11.2023

Suomen Taekwondoliitto ry:n sääntömääräinen syyskokous järjestettiin Hotel Rantapuistossa Helsingissä lauantaina 4.11.2023. Edustettuina kokouksessa oli 13 liiton jäsentä yhteensä 31 äänen voimin.

Läsnä (suluissa kokousedustaja): Hausjärvi Hong Taekwondo (Arto Määttä), HNMKY Taekwondo (Elmer Nordberg), KampSport-fighters Taekwondo (Mia Holmberg), Malmin Taekwondo (Tea Runnakko-Laitinen), Mudokwan Vantaa (Pekka Saastamoinen), Mudo Lohja (Vesa Suomalainen), Naantalin Taekwondo (Sauli Glad), Porvoon Taekwondo (Ari Holmi), Taekwondourheilijat 2011 (Laura Kinnunen), Taekwondo Vihti (Kari Sirviö), Turun Taekwondo (Janne Puputti), Wondo Helsinki (Miika Korpela), Yong Taekwondo (Erik Pohjonen)

Kokouksen puheenjohtajana toimi Kari Sirviö, sihteerinä Tatu Iivanainen ja pöytäkirjan tarkastajina sekä ääntenlaskijoina Vesa Suomalainen ja Tea Runnakko-Laitinen.

Kokouksen päätökset:

1. Vahvistettiin sääntömuutokset esityksen mukaisesti. Tämä oli sääntöjen vaatima toinen käsittely sääntömuutoksille.
  2. Hallituksen jäsenille ei makseta palkkioita.
  3. Valittiin liiton puheenjohtajaksi nelivuotiskaudelle Jenni Pohjonen
  4. Valittiin liiton hallituksen jäseniksi kolmivuotiskaudelle Miia Siutila (urheilijajäsen), Janne Puputti, Laura Kinnunen ja Tarja Wiljanen.
  5. Vahvistettiin hallituksen esitys toimintasuunnitelmaksi 2024.
  6. Vahvistettiin hallituksen esitys talousarvioksi 2024.
  7. Valittiin tilintarkastusyhteisöksi vuodelle 2024 Tiliextra Oy.
  8. Liitto ei jaa avustuksia jäsenilleen.

Uuden hallituksen toimikausi alkoi välittömästi syyskokouksesta.

Uusi puheenjohtaja Jenni Pohjonen ja väistyvä puheenjohtaja Kari Sirviö Kuva: Vesa Suomalainen